خبرگزاری کار ایران

رضاییان: ذهنی و جسمی آماده رویارویی با الهلال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۶۰

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی در زمین می‌روم با تمام وجود، ذهن و قلبم بازی می‌کنم و تعهدم برای تیم و مردم اصفهان این است که با جان و دلم بازی کنم و امیدوارم که فردا بتوانیم مردم را شاد کنیم؛ در حال حاضر به آمادگی روحی و ذهنی رسیدیم.

به گزارش ایلنا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: هنوز شرمنده‌ام نسبت به مردم شریف ایران که نتوانستیم، مردمانی که سزاوار بهترین‌ها هستند را شاد کنیم؛ بعد از بازی ژاپن حس خوبی داشتم که مردم شاد شدند و به سمت فوتبال آمدند اما متأسفانه پس از آن نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: ناراحتیم که نتوانستیم در تیم ملی با قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا دل مردم را شاد کنیم اما امیدوارم فردا هواداران اصفهان به استادیوم بیایند و امیدوارم بتوانیم فردا دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

رضاییان درباره آمادگی ذهنی و جسمی گفت: مطمئناً با توجه به عدم قهرمانی، شخصاً شرایط سختی داشتم و هضم باخت برای من بزرگ بود که نتوانستیم دل عزیزانمان را شاد کنیم؛ با این حال، من با سرمربی سپاهان دو روز قبل جلسه داشتم و با او صحبت کردم و در حال حاضر به آمادگی روحی و ذهنی رسیدیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من وقتی در زمین می‌روم با تمام وجود، ذهن و قلبم بازی می‌کنم و تعهدم برای تیم و مردم اصفهان این است که با جان و دلم بازی کنم و امیدوارم که فردا بتوانیم مردم را شاد کنیم.

وی درباره رویارویی سپاهان با خط دفاعی الهلال عنوان داشت: عملکرد من به خواسته‌های مربی تیم از من بر می‌گردد و حتی اگر قرار است هر بازی با یک روش بازی کنم، اینطور نخواهد بود، آقای مورایس به من اجازه داده در برخی بازی‌ها در حملات کمک کنم و برخی بازی‌ها نیز از من می‌خواهد که بمانم و در کارهای دفاعی بیشتر کمک کنم، اینکه در بازی فردا من چه نقشی بر عهده دارم، یک راز بین من و بازیکنان تیم است.

رضاییان خاطرنشان کرد: در کل باید بگویم اگر در تیم سپاهان درخششی داشته‌ام بخاطر تلاش‌های کل بازیکنان تیم سپاهان و هواداران و کادر و بقیه است؛ یک نکته هم باید بگویم و آن این است که شنیده‌ام بازی سپاهان قرار نیست از شبکه ملی صداو سیمای کشور پخش شود و این موضوع مرا ناراحت کرد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: بخاطر طرفداران سپاهان در جای جای ایران و جاهایی که ممکن است دسترسی به شبکه ورزش نداشته باشند، امیدوارم صداو سیما این بازی را از شبکه ملی پخش کند. امیدوارم صدا و سیما نشان دهد این تیم سپاهان ایران است و تنها نماینده ایران در آسیاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز