خبرگزاری کار ایران

سرمربی استرالیا: باید با تمرکز بالا مقابل کره بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۰۸

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا، از شاگردانش می‌خواهد در بازی با کره با تمرکز بالا بازی کنند.

به گزارش ایلنا، گراهام آرنولد سرمربی استرالیا در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع این است که بازیکنان سرحال شوند. ما بازیکنانمان را یک روز مرخص کردیم که انرژی‌شان برگردد. ما برای بازی فردا آماده هستیم. ما انتخاب‌های زیادی داریم. آن‌ها تمرین خوبی داشتند و انرژی زیادی دارند و این چیزی است که من می‌خواهم. ما به خودمان ایمان داریم و می‌خواهیم لذت ببریم و برنده شویم.

او در واکنش به گلزنی کره جنوبی در دقایق پایانی گفت: ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم. آن‌ها اسکواد قوی‌ای دارند. ما باید بدانیم چه کار کنیم. ما روی نقاط قوت کره کار کرده‌ایم. ما از نظر دفاعی آماده هستیم و عملکرد خوبی هم در بازی قبلی‌مان داشتیم اما باید ببینیم فردا فوتبال برای ما چه می‌خواهد. ما جلو می‌رویم و می‌بینیم که در این جام چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استرالیا گفت: ما و کره از نظر رنکینگ نزدیک به هم هستیم. ما عملکردمان را بهبود بخشیدیم و می‌خواهیم مردم استرالیا را فردا خوشحال کنیم تا آن‌ها افتخار کنند. ما باید آرام باشیم و فوتبال بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم.

آرنولد درباره راهکارش برای مقابله با سرعت کره در خط حمله بیان کرد: ما باید روی آن‌ها زمانی که توپ را در اختیار دارند فشار بگذاریم. کره‌ای‌ها بازیکنان تکنیکی‌ای هم هستند و ما باید از این نظر هم در کل ۹۰ دقیقه فشار بگذاریم. ما فردا به عنوان یک گروه به مصاف کره می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز