خبرگزاری کار ایران

کلینزمن: با تمام قوا به مصاف استرالیا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۰۷

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، امیدوار است شاگردانش در بازی با استرالیا با تمام توان بازی کنند.

به گزارش ایلنا، یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استرالیا اظهار کرد: ما به دنبال یک بازی جذاب دیگر هستیم. استرالیا تیم خیلی خوبی است و احترام زیادی برای آن‌ها قائلیم. ما بازی سختی مقابل عربستان داشتیم ولی با دید مثبت به مصاف استرالیا می‌رویم.

او افزود: ما بازی قبلی استرالیا را دیدم که تیم رقابتی‌ای است. ما خوشحالیم که با آن‌ها بازی خواهیم هستیم. ما ۱۲۰ دقیقه مقابل عربستان بازی کردیم ولی جلو می‌رویم و با آمادگی احترام با استرالیا بازی می‌کنیم.

سرمربی کره جنوبی درباره از دست دادن موقعیت‌های فراوان مهاجمان این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: ما بازی خوبی در نیمه دوم عربستان داشتیم و متاسفانه یک گل زدیم. ما شانس خوبی مقابل استرالیا داریم و می‌دانیم چه ضد حملاتی می‌زنند. ما می‌دانیم آن‌ها چه قدرتی دارند و به آن‌ها احترام می‌گذاریم ولی ما هم با تمام قوا مقابل آن‌ها بازی خواهیم کرد.

کلینزمن درباره استراحت بیشتر استرالیا و تلاش رسانه‌های استرالیایی‌ در تحریک او اظهار کرد: ما آماده یک بازی بزرگ هستیم و گرسنه هستیم. ما باید با رنج‌ها دست و پنجه نرم کنیم. به خاطر این که بازیکنان ما بیشتر در اروپا بازی می‌کنند. من با صحبت‌های آن رسانه استرالیایی مشکلی ندارم.

کلینزمن درباره شباهت پیروزی مقابل عربستان در ضربات پنالتی به پیروزی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۰۶ زمانی که هدایت المان را برعهده داشت، بیان کرد: برای پنالتی نیاز است که شما خیلی به توانایی‌تان اعتقاد داشته باشید و تلاش زیادی کنید. این از نظر ذهنی مهم است که آماده شوید. ما روی این موضوع خیلی کار و تمرین کردیم و این را برای پنالتی‌های احتمالی فردا آماده می‌کنیم. حتما دوباره روی این موضوع تمرین می‌کنیم.

سرمربی کره جنوبی در واکنش به این که توصیه‌ای به چو گوئه سونگ به عنوان مهاجم تیمش دارد: من همیشه می‌گویم که این به موقعیتی که از دست دادی مهم نیست بلکه موقیعت بعدی مهم است. این در زندگی هم جاری است که شما باید از موقعیت بعدی‌تان استفاده کنیم. من از روی نیمکت او را می‌بینم و همیشه به عملکردش لبخند می‌زنم.

سرمربی کره جنوبی در واکنش به احتمال پیشی گرفتن از استرالیا با پیروزی در بازی فردا گفت: هر چیزی که صلاح است.

او در پاسخ به این سوال که چقدر فشار برای کسب جام روی او وجود دارد، اظهار کرد: من افتخار می‌کنم که مربی این تیم هستم چرا که خیلی با استعداد هستند. آن‌ها بازیکنان خاصی هستند. بازیکنانم برای کسب جام می‌جنگند. من به همه‌شان می‌گویم که از این فرصت استفاده کنید. در حال حاضر موقعیت بزرگی برای ما وجود دارد و از این موضوع خوشحالیم. من می‌دانم که این موقعیت حساسی برای کشور کره جنوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز