خبرگزاری کار ایران

رافت: صعود 9 امتیازی باعث نشود ضعف‌هایمان را نبینیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۰۶۹

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد ایران برای رسیدن به قهرمانی جام ملت‌ها هنوز نیاز به رفع یک سری اشکالات دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، پایان رافت در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ایران نتایج خوبی در دور گروهی کسب کرد ولی نباید پشت این سه برد قایم شویم و اشتباهات و اشکالاتی که وجود دارد را نادیده بگیریم. به عقیده من درست است که ایران از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کرد اما به اعتقاد من آماده نگه داشتن بازیکنان از نظر فنی و روانی در بازی‌های جام ملت‌ها کار سختی است. ما شرایط خوبی داریم ولی مهم این است بتوانیم این شرایط خوب را حفظ کنیم.

وی گفت: شروع خوبی در تورنمنت با برتری مقابل فلسطین داشتیم و برابر امارات هم یک نمایش مقتدرانه از خودمان نشان دادیم. برخی از بازیکنان دچار مشکل عدم تمرکز هستند که باید برطرف شود، برای مثال پنالتی کنعانی زادگان بی‌مورد بود و کادرفنی باید به بازیکنان در این خصوص تذکر دهد چرا که این اشتباهات در دور حذفی به قیمت خداحافظی با جام خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با سوریه هم گفت: سوریه تیمی نیست که جلوی تیم ما عرض اندام کند و حرفی برای گفتن داشته باشد. البته حضور بازیکنان دو ملیتی و داشتن یک مربی خوب سبب شده این تیم نسبت به گذشته تقویت شود. ما هم از بازیکنان خوبی برخوردار هستیم و اگر روز چهارشنبه روز ایران باشد و بازیکنان با تمام توان برابر این تیم بازی کنند به راحتی می‌توانند از مرحله حذفی عبور کنند و راهی یک مرحله بعد شوند.

رافت درمورد ترکیب ایران هم گفت: در خط دفاع متاسفانه صادق محرمی مصدوم است و کنعانی زادگان به دلیل دو اخطاره بودن برابر سوریه نمی‌تواند بازی کند. هر چقدر در خط دفاع ضعف داریم در خط هافبک و حمله بازیکنان خوبی داریم. البته این ضعف‌ها بعد از عبور از سوریه و بازی برابر ژاپن باید رفع شوند و اشتباهات فردی خود را تا حد امکان کاهش دهیم تا مرحله به مرحله پیشرفت کنیم و رو به جلو برویم تا در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

پیشکسوت فوتبال درباره امکان تبانی تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا گفت: AFC چون به تیم‌های سوم نیز اجازه داده تا از گروه خود صعود کنند این مساله کار را سخت و معادلات فوتبال را پیچیده کرده است. بنابراین تیم‌ها برای اینکه در ادامه بازی‌ها به تیم سختی برنخورند مرتب در حال برنامه ریزی هستند که نمی‌توان از آن به عنوان تبانی نام برد. به هر صورت در مرحله حذفی رقابت‌ها سخت‌تر و جذابتر می‌شود و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز