خبرگزاری کار ایران

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا؛

ماساتادا: خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم/ ازبک ها خط دفاعی خوبی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۶۰

سرمربی تیم ملی تایلند می‌گوید که ازبکستان خط دفاعی خیلی خوبی دارد و فشرده بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تایلند که توانست در گروهی دشوار با حضور عربستان و عمان به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شود، فردا در دیداری دشوار با ازبکستان روبرو خواهد شد.

ایشی ماساتادا، سرمربی تیم ملی تایلند در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان، گفت: خیلی خوشحالیم که این اتفاق افتاده و با ۵ امتیاز از مرحله گروهی صعود کردیم. خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم اما قصد داریم این روند را ادامه بدهیم.

او گفت: ازبکستان کار دفاعی خیلی خوبی انجام می‌دهد و بازیکنانش در بخش دفاعی خیلی خوب همدیگر را حمایت می‌کنند اما باید برای ایجاد برنامه‌های فنی خود در زمین تلاش کنیم.

سرمربی ژاپنی تیم ملی تایلند درخصوص در اختیار داشتن تمام نفراتش برای بازی فردا، توضیح داد: تمام بازیکنان برای ما مهم هستند و باید در بازی فردا از موجودی خود استفاده کنیم. ازبکستان خط دفاعی خیلی خوبی دارد و فشرده بازی می‌کند. بازیکنان ما باید بیشتر از قبل برای این مسابقه انگیزه داشته باشند زیرا هدف ما باقی ماندن در جام است.

او در پایان نشست با اشاره به یک خبرنگار هم‌وطنش اعلام کرد این خبرنگار پیراهن باشگاه کاشیما آنتلرز را تن کرده که تیم محبوب من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز