خبرگزاری کار ایران

حواشی بی پایان ستاره جنجالی منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۹۰

مارکوس راشفورد بدون توجه به وضعیت منچستریونایتد، همچنان در میهمانی‌های شبانه دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، مارکوس راشفورد پس از ابتلا به بیماری مجبور شد پرواز خود به منچستر را به تعویق بیندازد و تمرین صبح جمعه را از دست داد؛ البته این خبری است که اریک تن هاخ آن را تایید می‌کند.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌‌دهد راشفورد چهارشنبه شب وارد یک میهمانی شبانه در شهر بلفاست می‌شود. منابع نزدیک به راشفورد می‌گویند که او برای شام به رستوران رفته و پس از بیماری مجبور شد پرواز خود را به خانه به تعویق بیندازد.

به نظر می‌رسد که راشفورد به دلیل خوش‌گذرانی در این میهمانی وضعیت خوبی نداشته و نتوانسته به منچستر سفر کند تا در تمرینات شرکت کند. اریک تن هاخ در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل نیوپورت کانتی اعلام کرد که غیبت راشفورد در تمرین به دلیل بیماری بوده است.

سرمربی یونایتد گفت:"راشفورد بیمار بود و جانی اونز هم بیمار بود. بنابراین ما باید ببینیم که آن‌ها چگونه بهبود می‌یابند."

دیلی میل برای اظهار نظر در این با منچستریونایتد و نزدیکان مارکوس راشفورد تماس گرفت اما مشخص نشد که این بازیکن بی دلیل بیماری در تمرین حضور نداشته یا خوش‌گذرانی شبانه.

این نخستین بار نیست که راشفورد در یک میهمانی شبانه دیده می‌شود. پس از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی هم او بلافاصله در یک میهمانی دیده شد و حواشی زیادی را به همراه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز