خبرگزاری کار ایران

استرالیا با این آمار شایسته صعود نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۸۰

در حساس‌ترین بازی گروه B که حکم فینال را هم داشت، استرالیا و ازبکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایلنا، استرالیا هر دو بازی قبلی را برده بود، ولی در این بازی هم با هدف برد به زمین رفت. ازبکستان چهار امتیازی هم تقریباً جایگاه دومی‌اش تضمین شده بود، ولی دوست داشت بی‌شکستی‌اش را حفظ کند.

کاتانچ بازی را با پنج مدافع شروع کرد و این نشان می‌داد که ازبکستان بیشتر به فکر نباختن است. استرالیا بازی را تهاجمی‌تر شروع کرد و در وقت تلف‌شده وقت اضافه به گل رسید. داور در بازبینی ویدیویی یک صحنه هند، پنالتی مشکوکی برای استرالیا اعلام کرد که مارتین بویل آن را به تور دروازه ازبکستان رساند.

ازبکستان در نیمه دوم به فکر جبران گل خورده بود و کاتانچ با تعویض‌هایش فشار را بیشتر کرد. بعد از گلی که آفساید اعلام شد، ازبکستان در دقیقه 78 به گل تساوی رسید. نفوذ و سانتر دیدنی ماشاریپف را تورگونبائف با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کرد. استرالیا پیش از این گل توانسته بود 652 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد، ولی مت رایان سرانجام تسلیم شد.

استرالیا در فاز حمله اما نتوانسته عملکرد درخشانی داشته باشد. آنها در هر کدام از دو بازی اخیر مقابل سوریه و ازبکستان فقط یک شوت به چهارچوب داشته‌اند و این برای تیمی که مدعی قهرمانی است، آمار خوبی نیست. مارتین بویل، گلزن استرالیا بعد از بازی گفت: «هدف اصلی ما سرگروهی بود و خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. این تساوی در یک بازی سخت به دست آمد. فکر می‌کنم فرصت‌های خوبی ساختیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ولی آنها توانستند در بازی بمانند و به گل رسیدند. ما باید اشتباهی که منجر به گل ازبکستان شد را بررسی کنیم تا در بازی‌های بعدی از نظر دفاعی بهتر باشیم. این گل اتفاق خوبی نبود، چون می‌خواستیم یک کلین‌شیت دیگر ثبت کنیم. روی دروازه حریف هم باید بی‌رحم‌تر باشیم.»

حذف فاجعه‌بار هند

در دیگر بازی گروه B سوریه توانست هند را با تک گل دقیقه 76 خریبین شکست دهد و به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم صعود کرد. استرالیا پیش از این گل حملات زیادی داشت، ولی در باز کردن دروازه هند ناکام بود. سرانجام خریبین باتجربه که از شروع نیمه دوم به زمین رفته بود، سوریه را به گل سه امتیازی رساند. این تیم در لحظات پایانی می‌توانست گل دوم را هم بزند، ولی مهاجمانش بی‌دقت بودند. هند با این شکست بدون امتیاز و حتی گل زده مسابقات را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز