خبرگزاری کار ایران

هندرسون: یک کلمه هم درمورد عربستان بد صحبت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۵۰

جردن هندرسون، هافبک آژاکس، اعلام کرد که هرگز حتی به اندازه یک کلمه درباره عربستان بد صحبت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جردن هندرسون، بازیکن جدید آژاکس، که تنها 6 ماه در باشگاه الاتفاق حضور داشت اعلام کرد که حتی یک کلمه هم درباره کشور عربستان بد صحبت نمی‌کند.

این هافبک 33 ساله با قراردادی 3 ساله از لیورپول به الاتفاق پیوسته بود اما با روز گذشته با فسخ قراردادش به باشگاه هلندی آژاکس رفت.

هندرسون در نشست خبری پس از امضای قراردادش با باشگاه هلندی گفت:"فکر می‌کنم خیلی‌ها در اینجا می‌خواهند از لیگ عربستان انتقاد کنم اما این اتفاق نمی‌افتد. من برای لیگ عربستان و باشگاه الاتفاق احترام کامل قائلم، آن‌ها از من استقبال خوبی کردند و در مورد شرایط آنجا بد صحبت نمی‌کنم."

او درباره تصمیم انتقال به عربستان گفت:"متأسفانه تصمیماتی وجود دارد که در مورد فوتبال و زندگی به طور کلی جواب نمی‌دهد. زمانی که فرصت بازی برای آژاکس را داشتم تصمیم گرفتم، در حال حاضر این بهترین قدم برای من و خانواده‌ام است."

او در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در لیگ عربستان پشیمان است، گفت:"در مورد عربستان چه در زمان حال و چه در آینده حرف بدی نمی‌زنم. در آنجا روابط خوب و دوستان زیادی دارم. من با انتقال هیچ بازیکنی به لیگ عربستان مخالفت نمی‌کنم و اینکه بازی در لیگ عربستان باعث افت سطح بازی یک بازیکن می‌شود، صحت ندارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز