خبرگزاری کار ایران

دنی مورفی: هندرسون اشتباه بزرگی مرتکب شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۶۸

دنی مورفی هندرسون را بابت خراب کردن دوران حرفه‌ای‌اش سرزنش کرد و گفت: او بدون این انتقال هم اوضاع مالی خوبی داشت.

به گزارش ایلنا، گزارش ها حاکی از آن است که کاپیتان سابق لیورپول قرارداد خود را با الاتفاق فسخ کرده است، زیرا با وجود تکمیل یک انتقال 12 میلیون پوندی (15 میلیون دلاری) در تابستان 2023، به دنبال ترک زودهنگام خاورمیانه است.

انتظار می رود هندرسون در حال برگشت به انگلیس باشد، چرا سران باشگاه عربستانی چراغ سبز به انتقال او نشان داده اند.

با این حال، مورفی، هافبک سابق لیورپول معتقد است که انتقال به عربستان لطمه جبران ناپذیری به شهرت هندرسون وارد کرده است و از دیگر بازیکنان خواسته است که از این انتقال درس بگیرند.

هندرسون اکنون به نظر می رسد که به آژاکس بپیوندد. این هافبک ممکن است با پیشنهاد قراردادی 18 ماهه با گزینه تمدید یک ساله توسط تیم آمستردام مواجه شود.

مورفی در مورد انتقال احتمالی به آژاکس اضافه کرد: "من فکر می کنم احتمالاً آنجا نزدیک ترین جای ممکن به خانه است. نمی‌دانم پیشنهادهای زیادی روی میز وجود دارد یا خیر."

الاتفاق قصد نداشت به هندرسون اجازه جدایی بدهد و در ابتدا روی حفظ او قاطع بود. با این حال، نمایندگان این بازیکن موفق شدند مدیران این تیم را متقاعد کنند تا از مواضع خود عقب نشینی کنند. به نظر می رسد هندرسون برای یک چالش جدید با آژاکس آماده است، آژاکسی که تحت هدایت سرمربی موقت جان فان شیپ، فرم خود را به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز