خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آفریقا

ساحل عاج صفر - نیجریه یک: شوک بزرگ به میزبان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۶۶

نیجریه به لطف پنالتی نیمه دوم ساحل عاج را 1-0 شکست داد و میزبان جام ملت‌های آفریقا را بهت زده کرد.

به گزارش ایلنا، ویکتور اوسیمن اولین فرصت واقعی بازی را به دست آورد و در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش داخل چارچوب نبود.

ساحل عاج با یک حمله امیدوارکننده تلاش داشت پاسخ محکمی به حریف بدهد اما استنلی نوابیلی با یک سیو مناسب دروازه‌اش را نجات داد. همه چیز پایاپای پیش میرفت چرا که ساموئل چوکوئزه نیز بلافاصله در سمت دیگر صاحب موقعیت شد اما تلاش او نیز بی نتیجه ماند.

ساحل عاج یک موقعیت خوب دیگر در دقیقه 15 داشت که کریستین کوامه در موقعیت خوبی در محوطه جریمه توپ را به اوان ندیکا داد اما نوابیلی مانع از حرکت حریف شد.

نیجریه در نیمه دوم شروع قدرتمندی داشت و اصرار آنها نتیجه داد. عثمان دیوماند با ضربه ای به پشت پای اوسیمهن در حالی که هر دوی آنها برای توپ تلاش می‌کردند، منجر به اعلام یک پنالتی در این برخورد شد. این مدافع ویلیام تروست-اکونگ بود که برای زدن ضربه پنالتی جلو رفت و بدون اشتباهی با یک شوت قدرتمند توپ را مستقیماً در وسط دروازه قرار داد.

درست مانند نیمه اول، ساحل عاج در طول نیمه دوم نیز توپ را برای مدت بیشتری نسبت به حریف در اختیار داشت، اما تلاش آن ها برای باز کردن دروازه حریف بی‌فایده بود.نبود خلاقیت در تیم میزبان برای آنها هزینه‌ی سنگینی در بر داشت. زیرا آنها با این شکست در گروه A سوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز