خبرگزاری کار ایران

هندبال قهرمانی آسیا| ایران با برد مقابل چین صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۶۰

تیم ملی هندبال ایران از سد چین گذشت و صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا قطعی کرد.

به گزارش ایلنا تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 19:30 امشب (به وقت کشورمان) به مصاف چین رفت و توانست با نتیجه 24 بر 22 از سد این تیم بگذرد تا علاوه بر صعود به دور بعدی، آماده دیدار با کره جنوبی شود.

این دیدار با برتری و بازی درخشان ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد و آنها در یک نمایش هماهنگ توانستند نیمه نخست را با نتیجه 15 بر 10 به سود خود به اتمام برسانند. این روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت هر چند چین در دقایق پایانی توانست اختلاف گل را کاهش دهد، اما این برای پیروزی برابر ملی‌پوشان کشورمان کافی نبود و در نهایت این بازی با نتیجه 24 بر 22 به سود ایران به پایان رسید.


محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان این بازی برنده عنوان بهترین بازیکن زمین شد.

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه 40 بر 13 بر نیوزیلند غلبه کرد و با پیروزی امشب برابر چین جمع امتیازات خود را به عدد چهار رساند تا صعود خود به مرحله بعدی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا را قطعی کند.  چین هم در نخستین دیدار خود مقابل کره جنوبی با نتیجه 32 بر 30 شکست خورده بود.

در سایر دیدارهای امروز کره جنوبی 42 بر 13 نیوزیلند را در هم کوبید، کویت 31 بر 27 چین تایپه را شکست داد و قطر 28 بر 18 عمان را از پیش رو برداشت.

فردا در پنجمین روز برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا چهار دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی عراق با عربستان روبه‌رو می‌شود.

برنامه دیدارهای فردا به این شرح است:

دوشنبه - 25 دی 1402
ساعت 13:30 - گروه C: ژاپن - هند
ساعت 15:30 - گروه D: قزاقستان - هنگ‌کنگ
ساعت 17:30 - گروه C: عراق - عربستان سعودی
ساعت 19:30 - گروه D: بحرین - امارات

مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از 21 دی به میزبانی بحرین آغاز شده است و تا 5 بهمن ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز