خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

ملی‌پوشان هندبال‌ایران فردا به مصاف عمان می‌روند / راه دشوار شاگردان ماچک

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۱۷

تیم ملی ایران در مرحله دوم با تیم‌های عمان، عربستان و کره‌جنوبی همگروه است و در گروه دوم این مرحله تیم‌های قطر، کویت، بحرین و چین‌تایپه قرار دارد.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت‌های هندبال هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون فردا(چهارشنبه) به مصاف تیم عمان می‌رود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی هندبال ایران در مرحله مقدماتی پس از پیروزی مقابل تیم‌های کویت و هنگ کنگ به عنوان تیم اول گروه دوم صعود کرد و با توجه به برنامه مرحله دوم این رقابت‌ها در روزهای آینده به ترتیب مقابل تیم‌های عمان، کره جنوبی و عربستان به میدان خواهد رفت.

تیم ملی ایران در مرحله دوم با تیم های عمان، عربستان و کره جنوبی همگروه است و در گروه دوم این مرحله تیم های قطر، کویت، بحرین و چین تایپه قرار دارد.

برنامه کامل مرحله دوم به شرح زیر است:

چهارشنبه دوم مهرماه

گروه یک:

چین تایپه – بحرین

قطر - کویت

- گروه ۲

کره جنوبی - عربستان

ایران - عمان

پنجشنبه سوم مهرماه

- گروه یک

کویت - چین تایپه

بحرین - قطر

گروه ۲

ایران - کره جنوبی

عربستان - عمان

جمعه چهار مهرماه

گروه ۱

چین تایپه - قطر

بحرین - کویت

- گروه ۲

کره جنوبی - عمان

ایران - عربستان

به اساس این گزارش تیم ها در این مرحله به صورت دوره ای بازی می کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه می یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز