خبرگزاری کار ایران

از قطر تا قطر: ستاره ایرانی ناپدید شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۴۳

بعد از جام جهانی 2022 که ابوالفضل جلالی فرصت یافت دقایقی مقابل تیم ملی آمریکا در ترکیب ایران بازی کند، سیر نزولی این بازیکن شروع شد و زمان قابل توجهی در ترکیب استقلال حضور نداشت.

به گزارش ایلنا، جلالی تا جایی پیش رفت که تبدیل به یک مهره کاملاً نیمکت‌نشین شد و در ترکیب تیم ساپینتو کمتر به بازی گرفته می‌شد. در واقع هم ناآمادگی او و هم آمادگی سلمانی دست به دست هم داد تا سرمربی سابق استقلال را به سمتی ببرد که از بازیکنی که در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کرده، در استقلال کمتر بازی بگیرد.

این وضعیت فصل پیش کاملاً آینده کاری جلالی در استقلال را تحت‌الشعاع قرار داده بود تا اینکه با ورود نکونام قدری اوضاع برای این بازیکن بهتر شد.

سرمربی جدید استقلال که اعتقاد دارد تیمش با بودن جلالی در فاز هجومی وضعیت بهتری دارد برای اینکه تعادل را میان خط دفاع و خط حمله برقرار کند بیشتر به جلالی بازی داد تا این بازیکن بار دیگر تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی استقلال شود اما حقیقت این است که جلالی آنقدر در ترکیب استقلال درخشش نداشت که امیر قلعه‌نویی را مجاب به دعوت از او کند.

جلالی بعد از جام جهانی هیچ گاه به اردوی تیم ملی فراخوانده نشد و به دلیل افت شدید کاملاً از دایره ملی‌پوشان فاصله گرفت و حتی درخشش نسبی او در هفته‌های ماقبل نهایی شدن اسامی تیم ملی نیز قلعه‌نویی را برای استفاده از این بازیکن ترغیب نکرد تا جلالی در حالی که یک سال پیش در قطر برای تیم ملی به میدان رفت و تجربه حضور در جام جهانی را داشت، جام ملت‌های آسیا را از کف بدهد.

بدون شک در این دوری خود جلالی مقصر است و اگر بعد از جام جهانی نمایش مطلوب‌تری از خود در ترکیب استقلال ارائه می‌کرد اکنون به یکی از مسافران ملی تبدیل می‌شد اما افت شدید این بازیکن سبب شد تا خیلی زود از لیست تیم ملی کنار گذاشته شود و پشت خط دیگر بازیکنان پست دفاع و هافبک چپ قرار بگیرد.

البته جلالی به دلیل برخورداری از شرایط سنی مناسب فرصت بازگشت به تیم ملی را دارد اما باید دید که عملکرد او در لباس باشگاهی آیا مربیان تیم ملی را در آینده برای دعوت دوباره از او مشتاق خواهد کرد یا خیر؟!

اگر جلالی قدری با بازیکنان کناری خود هماهنگ‌تر باشد به بازیکنی ایده‌آل برای مربیان ملی تبدیل خواهد شد اما مسأله جلالی این است که بشدت با بازیکنان کناری خود ناهماهنگ است و گاهی در جریان بازی چنان گم می‌شود که پیداکردنش هم دشوار است!

درست مانند وضعیتی که اکنون در تیم ملی دارد و روشن نیست چرا او که در جام جهانی حی و حاضر بود اکنون غایب لیست تیم ملی است و جزو معدود بازیکنانی لقب گرفته که با وجود حضور در جام جهانی در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها قرار ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز