خبرگزاری کار ایران

توافقنامه سرانجام امضا شد

رسمی: فسخ شبانه یحیی با پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۴۳

باشگاه پرسپولیس سرانجام توافقنامه فسخ قرارداد با یحیی گل‌محمدی را امضا کرد.

به گزارش "خبرنگار ایلنا، دقایقی پیش باشگاه پرسپولیس محل نگارش قراردادی بود که جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس را اعلام می‌کرد و البته تعهدات مالی یکدیگر نسبت به هم را نیز در خود داشت.

به این ترتیب و بعد از امضای نماینده پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس سرانجام 7 روز بعد از استعفا در نشست خبری، به پایان کار خود در جمع قرمزهای تهرانی رسید.

پس از امضای توافقنامه از سوی نمایندگان، ایجنت یحیی این برگه را در اختیار سرمربی سرخپوشان که در محلی خارج از باشگاه قرار داشت، رساند تا او هم امضای نهایی را پای برگه بیاندازد.

نکته جالب اینکه یحیی گل‌محمدی در دی ماه 1398 به پرسپولیس پیوست و هدایت این تیم را در نیم فصل برعهده گرفت و حالا دوباره در نیم فصل از این تیم جدا می‌شود تا جای خود را به سرمربی دیگری بدهد.

گل‌محمدی در این مدت 179 بار روی نیمکت پرسپولیس نشست و 107 برد، 51 تساوی و 21 باخت را با قرمزها تجربه کرد و 372 امتیاز به دست آورد و به متوسط 2.08 امتیازی به ازای هر بازی رسید.

به این ترتیب نیمکت پرسپولیس بعد از چهار سال خالی شده و حالا باید دید که این باشگاه چه کسی را جایگزین یحیی گل‌محمدی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز