خبرگزاری کار ایران

بعد از پایان جلسه با درویش و علیرغم فرصت باشگاه

پایان کار یحیی گل محمدی در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۱۶۰

علیرغم فرصتی که باشگاه به سرمربی مستعفی خود داده، یحیی گل محمدی روی تصمیم خود برای پایان همکاری کاملا مصر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد  از اعلام استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان دقایقی پیش با وی جلسه‌ای برگزار کرد. 

 

در پایان این جلسه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای به این جلسه و خروجی آن اشاره کرد و نوشت: 

 

اطلاعیه پرسپولیس در این خصوص را بخوانید:

گل‌محمدی در جریان جلسه امشب با رضا درویش، تاکید کرد در شرایط فعلی مصمم به جدایی است و تصمیم قطعی خود را برای این منظور گرفته است. درویش هم براساس اولویت‌ و تصمیم باشگاه از وی خواست بدون توجه به مطالبی که در فضای فوتبال مطرح می‌شود، نظر خود را تغییر داده و همچنان به کارش ادامه دهد.

در پایان این نشست، یحیی گل‌محمدی بر پایان این همکاری و توافق بر سر اقاله قرارداد تاکید کرد ولی رضا درویش به وی اعلام نمود باشگاه ظرف چند روز آینده برای این منظور اقدامی انجام نخواهد داد و از او خواست پس از چند روز استراحت نظر خود را اعلام کند.

هرچند در بیانیه باشگاه اعلام شده برای تصمیم نهایی به یحیی گل محمدی فرصت فکر کردن داده اما سرمربی سرخ‌ها به نزدیکان خود اعلام کرده که برای تصمیم پایان همکاری با باشگاه، کاملا مصر است و تصمیم او قطعی خواهد بود. 

 

باید دید باشگاه چه تصمیمی در صورت نهایی شدن این اتفاق خواهد شد و سرمربی بعدی پرسپولیس چه کسی خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز