خبرگزاری کار ایران

درخشان: خط خوردن نوراللهی و دعوت از امید ابراهیمی خیلی عجیب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۰۸

پیشکوست فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، حمید درخشان در خصوص اعلام فهرست تیم ملی اظهار داشت: دعوت بازیکنان به تیم ملی در اختیار قلعه‌نویی و نظر سرمربی قابل احترام است و نباید در کار او دخالت کنیم. با این حال، به نظر من جای چند بازیکن در تیم ملی خالی است چون این بازیکنان قبل در تیم ملی بودند و به این تیم کمک زیادی کرده‌اند. تنها مشکل لیست تیم ملی این است که میانگین سنی به شدت بالا رفته است. امیدوارم تک تک بازیکنانی که در لیست حضور دارند با آمادگی بالای وارد مسابقات شوند.

وی در مورد غیبت احمد نوراللهی، هافبک اسبق پرسپولیس در تیم ملی نیز گفت: اینکه امید ابراهیمی ۳۷ ساله جایگزین احمد نوراللهی شده، مشکل بزرگی است. بودن ابراهیمی در تیم ملی میانگین سنی را بالا برده و این موضوع همه پیشکسوتان فوتبال را ناراحت می‌کند. درحال حاضر نوراللهی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من اگر جای قلعه‌نویی بودم به جای ابراهیمی از یک بازیکن جوان و باکیفیت استفاده می‌کردم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط سردار آزمون برای حضور جام ملت‌های آسیا که باعث نگرانی شده بود، اضافه کرد: به نظر من باید قبل از این همه دلهره یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی به ایتالیا می‌رفت و شرایط اردو و جام ملت‌ها را توضیح می‌داد. ما به آزمون نیاز شدیدی داریم چون او در بهترین لیگ بازی می‌کند و در حال حاضر هم شرایط ایده‌آلی دارد و خوشحالم که در نهایت ماجرا ختم به خیر شد.

درخشان در رابطه با تقابل با بورکینافاسو هم توضیح داد: بازی‌های تدارکاتی خصوصاً در این مقطع خیلی بعد فنی ندارند که بخواهیم در موردش نظر بدهیم ولی محک خوبی برای ملی‌پوشان ما بود و فکر می‌کنم بازیکنان توانستند در شرایط بازی یک دیدار تمرینی خوب داشته باشند. تنها نگرانی به جا مانده از این بازی مصدومیت بیرانوند است که امیدوارم مشکل جدی نباشد و به بازی‌های رسمی برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز