خبرگزاری کار ایران

شایسته‌ها باید به تیم ملی دعوت شوند؛

عنایتی: بازیکن استقلال یا پرسپولیس بودم ۵ تا اردو دعوت می‌شدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۲

بعضی‌ها می‌گویند چون ۳۷ سالم است به تیم ملی دعوت نمی‌شوم اما ما در تیم ملی بازیکن ۴۰ ساله هم داشته‌ایم. بحثتیم ملی بحثشخصی نیست و بحثیک ملت است.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل پرسپولیس یک مقدار بدشانس بود و بازی مساوی شد.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل پرسپولیس یک مقدار بدشانس بودیم و در دقایق پایانی بنابر تاکتیک پرسپولیس که همه توپ ها را روی دروازه ما می ریخت، دفاع ما در دفع توپ اشتباه کرد و گل خوردیم و بازی مساوی شد. در کل این بازی تجربه بدی برای تیم ما نبود، تیمی که دارد تجربه کسب می کند و در بازیهای بعد بهتر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه بازی عادلانه بود یا نه، گفت: می‌توانستیم یک مقدار باهوش تر باشیم وقتی در دقیقه ۹۰ گل می خوری، نمی‌توانی بگویی نتیجه عادلانه بوده است. ما موقعیت‌هایی داشتیم که در طول بازی از آنها استفاده نکردیم اما در مجموع بازی بدی نبود.

مهاجم صبای قم در مورد دعوای مایلی کهن و دایی گفت: در مورد این موضوع اصلا صحبت نمی‌کنم چون من یک بازیکن هستم و فقط در مورد بازی صحبت می‌کنم فقط امیدوارم این مسائل حل شود و آرامش حاکم شود.

وی در مورد دعوایش با سیدجلال حسینی گفت: ما دعوا نکردیم و فقط یک جر و بحثبود که صدای ما یک مقدار بالا رفت اما هیچ کلمه بدی از آن بیرون نیامد و هیچ مشکلی نبود و آخر بازی هم با یکدیگر روبوسی کردیم. سیدجلال از دوستان خوب من است اما فکر می کنم در این بازی یک مقدار عصبی تر از من بود.

عنایتی در پایان در مورد اینکه در لیست جدید تیم ملی هم نیست، گفت: این مسأله اتفاق عجیبی نیست، حالا بر چه اساس و منطقی نفرات تیم ملی را انتخاب می کنند، من نمی دانم و امیدوارم تیم ملی موفق باشد اما اگر در استقلال و پرسپولیس بودم، شرایط کاملا فرق می‌کرد و با این آمادگی اگر بازیکن استقلال و پرسپولیس بودم ۵ تا اردو دعوت شده بودم.

وی در پایان تاکید کرد: بعضی‌ها می‌گویند چون ۳۷ سالم است به تیم ملی دعوت نمی‌شوم اما ما در تیم ملی بازیکن ۴۰ ساله هم داشته‌ایم. بحثتیم ملی بحثشخصی نیست و بحثیک ملت است و هر کسی که شایسته‌تر است باید دعوت شود چون بازی‌های ملی محدود است و گل‌چینی از بازیکنان خوب باید دعوت شود. به هر حال اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد که خیلی عجیب است و با هیچ معادله ای جور در نمی آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز