خبرگزاری کار ایران

چشمی: دست تک تک بازیکنان را می بوسم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۶۵

روزبه چشمی پس از برتری استقلال مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش ایلنا روزبه چشمی پس از برتری استقلال مقابل پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مهم سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر در آخرین مسابقه نیم فصل به آن دست پیدا کردیم. این پیروزی را به همه هواداران، بازیکنان، باشگاه و اعضای کادر فنی تیم تبریک می گویم و دست تک تک این بازیکنان را می بوسم.

او ادامه داد: این بازیکنان استقلال در فصل قبل و امسال مردانگی کردند و معرفت گذاشتند. واقعا در این چند سال که در استقلال و لیگ برتر بودم، چنین معرفت و مردادنگی را ندیده‌ام چون مشکلات مالی بازیکنان از فصل قبل هنوز پابرجا است و در این فصل هم بازیکنان بین 15 تا 25 درصد پول گرفتند ولی واقعا دم‌شان گرم.

کاپیتان دوم استقلال اضافه کرد: از تمام بازیکنان استقلال تشکر می کنم و باید بگویم که لایق بهترین‌ها هستند. باشگاه یک قولی به بازیکنان داده که ان‌شاالله عملی کند ولی امیدوارم تا قبل از شروع دور برگشت این مسائل حل شود.

چشمی تاکید کرد: اینکه بخواهیم تلاش کنیم و این بازیکنان مردانگی نشان بدهند، بحث یک طرفه است و قضایا یک طرفه جلو می رود. امیدوارم تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم مشکل تک تک بازیکنان استقلال حل شود.

او در خصوص قرارداد نجومی برخی بازیکنان سایر باشگاه‌ها ابراز کرد: فکر می کنم تنها تیمی که در این خصوص متضرر شد، ما بودیم. دیدید که استقلال هیچ تخلفی نکرده بود و تنها تیمی که بخاطر سقف بودجه و این قوانین ضرر کرد، استقلال بود. ای‌کاش ما هم سقف بودجه را رد می کردیم و نهایتا 20-10 میلیارد جریمه می‌شدیم و امیتازهای ما هم برمی‌گشت.

ستاره استقلال اضافه کرد: واقعا در مقاطعی از فصل اگر یک بازیکن ما سرما می‌خورد یا کوچک‌ترین مصدومیتی داشت، دست و پای ما می‌لرزید. واقعا از لحاظ مهره در مضیقه بودیم. ای‌کاش ما هم سقف بودجه را رد می کردیم چون آخرش جریمه مالی بود. تنها تیم و بازیکنانی که ضرر کردند، استقلالی‌ها بودند.

چشمی تاکید کرد: مردانگی و معرفتی که این بازیکنان گذاشتند، شاید در آینده هم نبینید. برای اینکه دو، سه بازیکن و کادر فنی اضافه شوند، از قرارداد خودشان کم کردند تا این اتفاق بیفتد ولی همچنان مشکلات سال قبل پابرجا است. باید مشکلات حل شود و اینطور نیست که فقط مدیریت باشگاه تلاش کند.

او یادآور شد: بخشی از پول سال قبل را هنوز طلبکار هستیم و دو، سه اسپانسر باید به مدیریت باشگاه کمک کنند و باید این پول به باشگاه بیاید. امسال هم که تمام زورشان را زدند ولی هنوز 15 الی 25 درصد دریافتی داشتیم. تلاش خالی فایده‌ای ندارد و باید این مشکلات حل شود.

این بازیکن ادامه داد: نفرات سال قبل و افرادی که این فصل اضافه شدند، مردانگی کردند و دست تک تکشان را می‌بوسم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز