خبرگزاری کار ایران

آرسنال صفر _ وستهم ۲؛ شکست خانگی با طعم از دست رفتن صدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۹۵

آرسنال در خانه مغلوب چکش‌ها شد و از برگشتن به صدر جدول باز ماند.

به گزارش ایلنا، آرسنال شکست خانگی تلخی را تجربه کرد تا در پایان نیم فصل اول در رده ی دوم قرار بگیرد.

در آخرین بازی هفته‌ی نوزدهم، آرسنال میزبان همشهری خود وستهم بود. آرسنال برای برگشت به رتبه‌ی نخست نیاز به سه امتیاز این بازی داشت. 

در ده دقیقه‌ی ابتدایی مسابقه، هردو تیم تلاش‌هایی برای باز کردن دروازه حریف داشتند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم نصیب هریک شد. اما این سوچک هافبک تیم وستهم بود که توانست روی غفلت و اشتباه مدافعان آرسنال از فرصت به دست آمده استفاده کند و دروازه را در دقیقه سیزدهم باز کند. 

بعد از این گل آرسنال تلاشش را برای به گل رسیدن بیشتر کرد اما نیمه اول با همان نتیجه ۱ بر صفر به پایان رسید‌.

در نیمه‌ی دوم آرسنال به دنبال بازگرداندن نتیجه بود اما در دقیقه ۵۳، ماوروپانوس موفق شد مقابل تیم سابقش گلزنی کند که پس از آن به احترام هواداران از خوشحالی صرف نظر کرد. 

در ادامه آرسنال فرصت داشت تا توسط اودگارد، ساکا و همینطور سالیبا به گل دست پیدا کند اما هیچکدام نتوانستند از فرصت‌هایشان استفاده کنند و با سد محکمی به نام آرئولا مواجه شدند. 

علیرغم تلاش توپچی‌ها، این وست‌هم بود که در دقیقه ۹۶ صاحب پنالتی شد. پنالتی‌ای که رایا آن را مهار کرد تا اوضاع آن‌ها وخیم‌تر نشود.

بازی با نتیجه دو بر صفر تمام شد و آرسنال پشت سر لیورپول در مقام دوم قرار گرفت تا برای بازی بعدی در خانه‌ی فولام آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز