خبرگزاری کار ایران

بارسلونا لواندوفسکی را به عربستان می‌فروشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۰۹

بارسلونا در نظر دارد لواندوفسکی را به عربستان بفروشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا ممکن است روبرت لواندوفسکی، مهاجم ۳۵ ساله را یک سال زودتر به دلیل وجود بندی در قراردادش آزاد کند. بر همین اساس مهاجم بارسلونا احتمالا پس از پایان فصل جاری این تیم را ترک خواهد کرد.

نارضایتی از عملکرد این فوتبالیست ۳۴ ساله در بین مدیران بارسلونا رو به افزایش است و مسئولان این تیم در حال بررسی فروش مهاجم لهستانی در تابستان هستند. یکی از گزینه‌ها عربستان است. در این صورت بارسلونا می‌تواند بازیکن جدیدی در خط حمله به خدمت بگیرد.

ملی‌پوش لهستانی در سال ۲۰۲۲ به بارسلونا ملحق شد و در اولین فصل خود در ۴۶ بازی ۳۳ گل به ثمر رساند و درخشید ولی این فصل درخشش قبل را نداشت و تاکنون در ۱۶ بازی، ۸ گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. آبی‌اناری‌ها با هدایت ژاوی در فصل جاری نمایش متفاوتی داشته‌اند و در یک هشتم نهایی حضور دارند و باید دید لواندوفسکی می‌تواند خودش را در این مرحله اثبات کند یا خیر.

بارسلونا به دنبال تقویت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی است. البته ژاوی با توجه به بحران مالی در تیم نمی‌تواند خریدهای زیادی انجام دهد. ژاوی قصد دارد که برای تقویت خط میانی تیم در زمستان یک هافبک جدید را جذب کند که در حال بررسی گزینه‌های موجود در بازار است.

به نظر می‌رسد بارسلونا برای لواندوفسکی ۳۰ میلیون یورو درخواست کند، اما بعید است عربستانی‌ها بیش از ۲۰ میلیون یورو برای او بپردازند.  

* یوفا بارسلونا را جریمه می‌کند

یوفا در ماه فوریه نتیجه تحقیقات درباره تخلفات مالی احتمالی بارسلونا را اعلام خواهد کرد. البته ۹ باشگاه دیگر از جمله پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و میلان نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین مالی تحت بازرسی هستند.

پیش از این اعلام شده بود که ممکن است بارسلونا اجازه شرکت در مسابقات تحت پوشش یوفا را نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز