خبرگزاری کار ایران

احتمال انجام یک قرعه‌کشی فرعی پیش از قرعه‌کشی اصلی لیگ قهرمانان آسیا!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۳۱

پیش از انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ممکن است یک قرعه‌کشی فرعی انجام شود.

به گزارش ایلنا، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان تنها نماینده باقیمانده ایران در این رقابت‌ها در این تاریخ رقیب خود در این مرحله را خواهد شناخت اما حالا خبر می‌رسد که پیش از قرعه‌کشی اصلی ممکن است یک قرعه‌کشی فرعی انجام شود.

بر اساس گزارش روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان؛ منابع آگاه به این روزنامه خبر داده‌اند که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور جدی در حال بررسی پیشنهاد برگزاری قرعه‌کشی بین پنج تیمی است که به عنوان صدرنشین‌های گروه خود راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند تا از بین آنها یکی در سید دوم قرعه‌کشی این مرحله قرار بگیرد. کمیته مسابقات AFC بر این باور است که با این روش عدالت در بین تیم‌های صدرنشین رعایت خواهد شد.

پیش از این سیدبندی قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی منطقه غرب این‌طور عنوان شده بود که تیم‌های الهلال عربستان، الاتحاد عربستان، النصر عربستان و العین امارات در سید اول قرار خواهند گرفت و نسف‌قارشی ازبکستان که کمترین امتیاز را در بین تیم‌های صدرنشین داشته در سید دوم کنار تیم‌های الفیحا عربستان، سپاهان ایران و نوبهار ازبکستان قرار می‌گیرد.

در قرعه‌کشی 7 دی، دو تیم از یک گروه به مصاف هم نخواهند رفت اما دو تیم از یک کشور می‌توانند به هم بخورند. بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ‌های 12 و 13 فوریه 2024 (23 و 24 بهمن) در خانه تیم‌های سید دوم و بازی‌های برگشت در تاریخ‌های 19 و 20 فوریه 2024 (30 بهمن و اول اسفند) در خانه تیم‌های سید اول برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز