خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: موقعیتی به حریف ندادیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۷۴

کاپیتان تراکتور گفت: امیدوارم کارت من بخشیده شود تا بتوانم برابر ملوان بازی کنم.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل‌زاده، پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای هوادارانمان در این برد شیرین خالی بود؛ این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد و بتوانیم در ادامه بهترین نتایج را کسب کنیم و دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.

او ادامه داد: از تیم داوری تشکر می‌کنم، داور خوبی بود. نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. فقط از داور می‌خواهم فیلم بازی را بازبینی کند چون من با بازیکن حریف برخورد نداشتم اما کارت گرفتم و بازی بعدی را از دست دادم. VAR نیست و اشتباه کردند. همه اشتباه می‌کنند.

خلیل‌زاده گفت: مهدی عبدی بازیکن خوبی است. دو بازی زانویش درد می‌کرد و باغیرت بازی کرد همه بازیکنان خوب و با جان و دل بازی کردند. اگر دقت کنید موقعیتی به حریف ندادیم. به آقای عنایتی تبریک می‌گویم، تیم خوبی دارد، پیکان چند بازی قبلی را نباخته بود.

کاپیتان تراکتور افزود: آخر فصل جدول را نگاه می‌کنم، تراکتور بهترین هواداران ایران و آسیا را دارد و جایشان در این بازی خالی بود. اگر هواداران بودند می‌توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم.

او درباره بازی هفته آینده‌ تراکتور برابر ملوان خاطرنشان کرد: امسال لیگ سختی داریم. ملوان تیم جوانی است هر چند ما هم تیم خوبی داریم. امیدوارم کارت من بخشیده شود تا بتوانم برابر ملوان بازی کنم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. همه ما برای یک هدف یعنی خوشحالی مردم تبریز و آذربایجان اینجا هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز