خبرگزاری کار ایران

ادامه سرقت از فوتبالیست‌ها: این‌بار عمارت ستاره سیتی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۳۱

خانه کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، در بولدربرگ هدف حمله چند سارق قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سرقت از خانه فوتبالیست‌های بزرگ و سرشناس در چند سال اخیر به اتفاقی رایج در اروپا تبدیل شده و خانه بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا هدف سارقان قرار گرفته است. 

روزنامه بلژیکی HLN اعلام کرده که این‌بار نوبت به دی بروینه رسیده که هدف این اتفاق تلخ قرار بگیرد و چند سارق که با استفاده از نردبان به طبقه اول عمارت او در بولدربرگ راه پیدا کرده بودند، به منزلش دستبرد زده‌اند. 

در این خبر تایید شده که چندین وسیله گران‌قیمت و ارزشمند از خانه این بازیکن به سرقت رفته اما اطلاعات یا توضیح بیشتری درباره این وسایل یا قیمت حدودی آنها منتشر نشده است. دی بروینه به همراه همسر و سه فرزندش در زمان این سرقت در خانه حضور نداشتند.

این بازیکن بلژیکی این عمارت که حدودا 30 هزار متر مربع زیر بنا دارد را در سال 2015 خریداری کرد و ویلایی با استفاده از سنگ‌های طبیعی در آن ساخت که در فوریه 2019 تکمیل و آماده اقامت خانواده او شد. این خانه مجهز به استخر، جکوزی و زمین بسکتبال است. 

خانواده دی بروینه تنها در زمان تعطیلات از این خانه استفاده می‌کنند و بیشتر وقت‌شان را در خانه‌ای که در انگلیس دارند سپری می‌کنند و به همین دلیل آسیب جانی یا روحی خاصی در زمان انجام این سرقت به آنها وارد نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز