خبرگزاری کار ایران

شمس آذر با قدرت جدید آماده ادامه فصل

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۴۵

نماینده قزوین که با دو برد پیاپی شرایط مناسبی در جدول برای خود شکل داده، اکنون با حامی جدیدش به دنبال موفقیت بزرگ‌تر در ادامه فصل خواهد بود.

به گزارش ایلنا، طی جلسه‌ای در سرپرستی بانک سپه کشور، راهکارهای توسعه تعاملات بانک  سپه ایران و باشگاه ورزشی فرهنگی شمس اذر قزوین و چگونگی حمایت این بانک از این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با ریاست دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه وباحضور آقایان مهندس عبدیان رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر، حامد هیات داودیان و محمدجواد محقق نیا ازاعضای هیات مدیره بانک سپه،بصیری عضوهیات مدیره  و پوراسمعیل  مالک باشگاه شمس اذرقزوین و زندی سرپرست بانک سپه استان تشکیل شد، رئیس هیات‌مدیره باشگاه ورزشی شمس اذر قزوین  ضمن اشاره به سابقه تاریخی و  ظرفیت‌های مناسب ورزشی استان قزوین، از امکان سرمایه‌گذاری این بانک در امر تقویت باشگاه ورزشی شمس آذر و همچنین حمایت از کارخانه تولیدی شمس آذر به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق تولید آرد و ماکارونی در سطح کشور به عنوان ارتباطی موثر و یک پیوند نزدیک و برد-برد خبرداد.

مهندس عبدیان نتایج این تعاملات را به نفع رشد و رونق اقتصادی استان و همچنین تقویت امور ورزشی در این منطقه برشمرد.

باید دید با این تعامل شکل گرفته،  شرایط این تیم در ادامه مسیر به چه شکل خواهد بود و آنها قادر خواهند بود موفقیت خود طی دیدارهای اخیر را تداوم بخشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز