خبرگزاری کار ایران

مورایس: مقابل الاتحاد باید بهترین خودمان را بگذاریم/ گل ما توسط رضاییان به ثمر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۳۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید بهترین نمایش را مقابل الاتحاد عربستان داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نیروی هوایی عراق در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این پیروزی را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. دیدار ساده‌ای نبود و به بازی سختی تبدیل شد. دومین تبریک را به تیم نیروی هوایی می‌گویم که تیم خوبی است. تیمی که به لیگ قهرمانان آسیا می‌آید، همانند نیروی هوایی کیفیت بالایی دارد.

وی با اشاره به انتخاب رامین رضاییان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین خاطرنشان کرد: همانطور که در دیدار قبلی درباره بهترین بازیکن زمین صحبت کردم، به رضاییان تبریک می‌گویم. می‌توان گفت او پشت گلی بود که به ثمر رسید و این گل به گونه‌ای توسط رامین زده شد. نه فقط بابت عملکردی که در سپاهان ارائه کرد، بلکه به رضاییان بابت بازی‌هایی که در تیم ملی به نمایش گذاشت، تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در مورد قضاوت عبدالرحمان جاسمِ قطری بیان کرد: قضاوت این مسابقه برای داور ساده نبود. او یکی از بهترین داوران قطر و لیگ قهرمانان آسیاست و بسیار خوشحالم که برای این بازی انتخاب شد. اگر این داور نبود، بازی سخت‌تر هم می‌شد. او از خودش شخصیت نشان داد که برای بازی بسیار مهم بود.

مورایس با اشاره به اخراج هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد از زمین تصریح کرد: امیدوارم این داور در آینده تصمیمات را به گونه‌ای بگیرد که بازی در مسیر متفاوتی دنبال نشود. با اخراج اول موافق هستم، اما می‌توانست تصمیم متفاوتی در اخراج دوم بگیرد. خدا را شکر همه چیز به‌خوبی پیش رفت و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی بازیکنان سپاهان را ستود و گفت: بازیکنان ما باکیفیت عمل کردند و تمرکز آنها در زمین بود. وقتی با یک بازیکن کمتر بازی می‌کنید، کار شما سخت می‌شود و هنگامی که با دو بازیکن کمتر به زمین می‌روید، کارتان سخت‌تر خواهد شد. بازیکنان می‌دانستند چه کنند و تمرکز خودشان را کجا بگذارند. این اولین بار نیست که در چنین شرایطی قرار می‌گیرم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که آرامش، تمرکز و دانش خوبی از خودشان نشان دادند. پاداش این نکته را با پیروزی گرفتیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه درباره استراتژی تیم با بازیکنان صحبت می‌کند و کیفیت حریف را در نظر می‌گیرد، عنوان کرد: بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانیم کارمان را راحت‌تر پیش ببریم و پتانسیل پیروز شدن را از دست ندهیم. بقیه بازی را هم تماشا کردید. دیدید کیفیت یک بازیکن چگونه می‌تواند تغییر ایجاد کند و او فرصت‌هایی هم ایجاد کرد. خوشحال هستیم که این مسئله را حل کنیم و مهم این است که بازیکن با درک شرایط، خودش را با این وضعیت وفق بدهد.

مورایس در مورد احتمال حذف سپاهان در دیدار هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد اظهار داشت: بازی امروز به پایان رسید و الاتحاد نسبت به ما برتری دارد. این تیم برای مسابقه‌ای که بازی نکرد، پاداش دریافت کرد و امتیاز آن را گرفت. شاید اگر بازی می‌کردیم، سناریوی شما اتفاق نمی‌افتاد. من زیاد پیش‌بینی نمی‌کنم و تمرکزمان روی مسابقه امروز بود. برای دیدار بعدی باید حریف را آنالیز و سازماندهی کنیم و بهترینِ خودمان را بگذاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر این مسئله کافی باشد، خوشحال می‌شوم و اگر کافی نباشد، باز هم خوشحال هستم. می‌دانم برای کافی بودن باید کارهای دیگری انجام بدهم و نمی‌توان گفت فشار زیادی حس می‌کنیم. باید ببینیم چه چیزی در آینده می‌خواهیم. همه به این فکر می‌کنند که بهترین شرایط را برای زندگی خودشان درست کنند یا پولدار شوند. برای پولدار شدن باید با صبر و حوصله عمل کنید و نمی‌توانید یک شبه پولدار شوید.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیمش امروز آماده پیروزی با دو بازیکن کمتر بود، تصریح کرد: الاتحاد یک سناریوی دیگر است و حریف را آنالیز خواهیم کرد، اما دیگر با دو بازیکن کمتر بازی نمی‌کنیم و با 11 بازیکن وارد زمین می‌شویم. برای این مسابقه به اندازه کافی شانس داریم. برای پیروزی باید حوصله داشته باشید و بدانید که دو تیم به‌صورت همزمان نمی‌توانند پیروز شوند. باید باور داشته باشید، کار کنید و به دست بیاورید.

مورایس با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل النصر در گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: به تیم پرسپولیس اشاره می‌کنم که به تساوی رسید. این تیم 8 امتیاز دارد و با توجه به دیدار با الدحیل در هفته پایانی، شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت. همانطور که برای خودمان آرزوی موفقیت می‌کنم، همین کار را برای پرسپولیس انجام می‌دهم. صعود دو نماینده از ایران باعث افتخار کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز