خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

الاتحاد چهارمین تیم صعود کننده / وداع شیرهای ریاض با آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۶۷۷

تیم فوتبال الاتحاد عربستان نیز به جمع تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیوست.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان نیز به جمع تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیوست.

به گزارش ایلنا، در چهارمین دیدار از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۲۲:۱۵ در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض تیم فوتبال الشباب عربستان میزبان الاتحاد دیگر تیم سعودی حاضر در این مرحله بود که در این دیدار خانگی تن به شکست ۳ بر یک داد تا الاتحاد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قربانی کردن دیگر تیم سعودی با برتری ۴ بر یک راهی دور بعدی رقابت ها شود.

در این دیدار مختار فلاتح در دقیقه ۸، فهد الموالد در دقایق ۷۲ و ۹۰ برای الاتحاد گلزنی کردند وعبدالمجید الروالیدر دقیقه ۸۰ تک گل الشباب را به ثمر رساند ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود چراکه این تیم بازی رفت را نیز یک بر صفر واگذار کرده بود و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت الاتحاد بود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در ادامه روز نخست این رقبت ها و در سومین دیدار از این مرحله از ساعت ۲۰:۳۰ تیم فوتبال العین امارات در ورزشگاه طحنون بن محمد میزبان دیگر تیم اماراتی یعنی الجزیره بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود العین به پایان رسید تا العین با برتری ۴ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. در این دیدار علی مبخوت موفق شد در دقیقه ۱۷ برای الجزیره گلزنی کند تا والتر زنگا و شاگردانش امیدوار به بازگشت شوند ولی خوشحالی آنها فقط یک نیمه دوام داشت چراکه شاگردان زلاتکو دالیچ در دقیقه۶۰ توسط آساموآ جیان گل خورده را جبران کردند تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه این مهاجم غنایی در دقیقه ۸۱ دومین گل این دیدار و البته نهمین گل این فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا را نیز وارد دروازه الجزیره کرد تا همچنان یکه تاز جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان باشد. العین در بازی رفت موفق شده بود ۲ بر یک الجزیره دیگر تیم اماراتی را از پیش رو بردارد،

همچنین در دومین دیداری که عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شد تیم فوتبال گوانگژوی اورگرانده چین مقابل سرزو اوزاکای ژاپن قرار گرفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید هر چند که شاگردان لیپی در بازی رفت کار را تمام کرده اند و به دور یک چهارم نهایی راه یافته اند.

در این دیدار لیائو لی شنگ در دقیقه ۴۹ برای سرزو اوزاکا گلزنی کرد تا تیمش در خانه مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا پیش بیفتد ولی در ادامه شاگردان لیپی بازی را اداره کردند و اگرچه گل مردودی در دقایق پایانی بازی نیز دریافت کردند ولی بازی با همین یک گل به سود نماینده ژاپنی به پایان رسید ولی این پیروزی سودی برای ژاپنی ها نداشت.

گوانگژو موفق شده بود در دیدار رفت ۵ بر یک حریف ژاپنی خود را از پیش رو بردارد و در مجموع با برتری ۵ بر ۲ به دور بعدی رقابت ها راه یافت.

همچنین در نخستین دیدار از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق از ساعت ۱۵ تیم فوتبال پوهانگ استیلرز در ورزشگاه خانگی خود میزبان جونبوک دیگر تیم کره ای بود که این بازی را با یک گل به سود خود به پایان برد تا صعود خود به دور یک چهارم نهایی این رقابت ها را جشن بگیرد. در این دیدار جین ریونگ کیم در دقیقه ۶ موفق شد برای پوهانگ گلزنی کند تا شاگردان هوانگ سان هونگ راهی مرحله بعدی شوند و در جمعم ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان این فصل قرار بگیرند.. پوهانک در دیدار رفت نیز موفق شده بود ۲ بر یک از سد جونبوک عبور کند. این تیم تاکنون موفق شده ۳ بار جام باشگاه های آسیا را فتح کند که در این فصل لیگ قهرمانان نیز راه راه پوشان به دنبال کسب افتخاری دیگر برای فوتبال کره در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ هستند.

برنامه و نتایج روز نخست از دور برگشت مرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت

پوهانگ استیلرز(یک) - جونبوک موتورز(صفر)

گل: جین ریونگ کیم(۶)

گوانگژو چین(صفر) - سرزو اوزاکا(یک)

گل: لیائو لی شنگ(۴۹)

العین امارات(۲) - الجزیره(یک)

گل ها: آساموآ جیان(۶۰ و ۸۱) برای العین و مبخوت(۱۷) برای الجزیره

الشباب عربستان(یک) - الاتحاد عربستان(۳)

گل: مختار فلاتح(۸) و فهد الموالد(۷۲و ۹۰) برای الاتحاد و عبدالمجید الروالی(۸۰) برای الشباب

برنامه ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی که فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد به این شرح است:

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت

وسترن سیدنی استرالیا - سنفریس ژاپن، ساعت ۱۴:۰۰(نتیجه بازی رفت ۳ بر یک به سود سنفریس)

اف سی سئول کره جنوبی - کاوازاکی ژاپن، ساعت ۱۵:۰۰(نتیجه بازی رفت ۳-۲ به سود سئول)

فولاد ایران - السد قطر، ساعت ۱۹:۳۰(نتیجه بازی رفت صفر - صفر)

الهلال عربستان - بنیادکار ازبکستان، ساعت ۲۲:۳۰(نتیجه بازی رفت یک بر صفر به سود الهلال)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز