خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتورسازی ۱۰ نفره الاتحاد را به زانو درآورد / اولین پیروزی نمایندگان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۵۲

تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد با برتری بر الاتحاد عربستان نخستین پیروزی نمایندگان ایران را در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا رقم بزند.

تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد با برتری بر الاتحاد عربستان نخستین پیروزی نمایندگان ایران را در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز از هفته نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و در حضور ۲۰ هزار تماشاگر تبریزی برگزار شد و تراکتورسازی تبریز در حالیکه ۱۰ نفره بود با گل دقیقه ۸۲ کریم انصاریفرد حریف عربستانی خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم تراکتورسازی که در نیمه اول ارسال از کناره‌ها و حرکات در عمق را در دستور کار داشت، نتوانست از حملات پرشمار خود نتیجه بگیرد و مدافعین الاتحاد خوش شانس بودند که ضربات مهاجمان تراکتورسازی دقیق نبود. ضربه تماشایی علی کریمی در دقیقه ۲۳ که با واکنش دروازه‌بان الاتحاد راهی کرنر شد از موقعیت‌های حساس نیمه اول بود.

در وقت اول الاتحاد بیشتر تحت تاثیر حرکات تکنیکی خط میانی تیم تراکتورسازی قرار داشت و با تمرکز در محوطه جریمه اجازه نداد تا تراکتور از برتری‌اش در مالکیت توپ استفاده کند. بهترین موقعیت تراکتورسازی برای گلزنی در دقیقه ۴۴ بدست آمد ولی کریم انصاری‌فرد موقعیت تک به تک را به بدن دروازه‌بان الاتحاد زد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برساند.

در نیمه دوم تیم تراکتورسازی بازهم بر روند بازی تهاجمی خود ادامه داد ولی دفاع پرتعداد الاتحاد سد محکمی در برابر مهاجمان تراکتورسازی تبریز ایجاد کرد. پس از چند موقعیت خطرناک تراکتور به روی دروازه الاتحاد و برخلاف جریان بازی، علی کریمی با بی احتیاطی خود از داور مسابقه کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا برنامه‌های تراکتورسازی برای ادامه بازی تهاجمی بی‌اثر بماند.

در ادامه تاکتور که با ۱۰ نفره شدن با احتیاط بیشتری بازی می‌کرد چشم به ضد حملات دوخت تا شاید از این دیدار خانگی با دست پر خارج شود. در مقابل الاتحاد که با یک بازیکن بیشتر دقایق پایانی بیشتر صاحب توپ و میدان بود در دقیقه ۷۸ می‌رفت تا دروازه تراکتور را باز کند ولی ضربه مهاجم عربستان در آخرین لحظه به تیر دروازه حامد لک برخورد کرد.

تراکتور که به نظر می‌رسید با شرایط پیش آمده بدنبال حداقل امتیاز از این مسابقه است در دقیقه ۸۲ شادی را به تماشاگران خود هدیه کرد. کریم انصاریفرد روی یک ضد حمله با ضربه ای دقیق و تماشایی دروازه الاتحاد را باز کرد تا ورزشگاه یادگار امام غرق در شادی شود. تراکتور دقایق حساس پایانی را به اداره حریف پرداخت تا در نهایت با وجود ۱۰ نفره بودن حریف قدرتمند خود را با شکست بدرقه کند و نخستین پیروزی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

قضاوت این دیدار را " من‌لیو کوک " داور هنگ کنگی برعهده داشت که به علی کریمی کارت قرمز و المنتشری از الاتحاد کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازان تبریزی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۳ اسفند در قطر به مصاف لخویای این کشور خواهد بود.

نتایج کامل دیدارهای روز دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

گروه C

تراکتورسازی(یک) - الاتحاد عربستان(صفر)

گل‌کریم انصاری‌فرد(۸۲)

العین‌امارات - لخویای قطر، ساعت ۱۹:۳۰

گروه D

السد قطر – سپاهان اصفهان، ساعت ۱۹:۰۰

الهلال - الاهلی امارات، ساعت ۲۰:۵۵

گروه G

جونبوک موتورز ۳ - یوکوهاما(صفر)

گوانگژو چین(صفر) - ملبورن ویکتوری(صفر)

گروه H

وسترن سیدنی(یک) - اولسان هورنگ ۳

کاوازاکی(یک) - گوئیژو رن(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز