خبرگزاری کار ایران

یاران جلوه و سعادت در لیگ ترکیه به پیروزی رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۸۰۵

تیم والیبال فنرباغچه و آلانیا مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، در جریان هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه، آلانیا به مصاف دوه‌لی رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ آلانیا پایان یافت.

این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱  به سود آلانیا تمام شد. بردیا سعادت بازیکن ایرانی آلانیا در این رقابت در چهارست برای تیمش به میدان رفت و توانست ۱۱ پوئن برای تیمش به دست بیاورد.

فنرباغچه دیگر تیم ترکیه‌ای در هفته هشتم توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر مقابل آرکاس به پیروزی برسد.  این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ به سود فنرباغچه مدعی پایان یافت. مهدی جلوه ملی پوش والیبال ایران در این رقابت برای فنرباغچه به میان رفت و توانست ۷ پوئن برای تیمش امتیاز کسب کند. 

اسپورتوتو با حضور مرتضی شریفی در جریان هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه، مقابل تیم مدعی زراعت بانک قرار گرفت و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این رقابت ۷۲ دقیقه‌ای در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ به سود زراعت بانک به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، تیم آلانیا با ۷ برد و ۱۹ امتیاز در رده چهارم لیگ ترکیه قرار گرفت. تیم والیبال فنرباغچه با ۲۲ امتیاز و ۸ پیروزی در رده دوم لیگ ترکیه ایستاده است. هالک بانک تیم مدعی این لیگ، با ۸ برد و ۲۳ امتیاز صدرنشین لیگ ترکیه تا پایان هفتم هشتم شناخته می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز