خبرگزاری کار ایران

در مسابقات جهانی؛

ورزشکاران گیلانی در پاورلیفتینگ نابینایان درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۷۴

در مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان که ۸۰ ورزشکار از ۱۰ کشور در کشور ترکیه با هم به رقابت پرداختند، تیم ملی ایران در مجموع با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و دو برنز قهرمان جهان شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان که در ترکیه جریان داشت، درخشیدند.

به گزارش ایلنا از رشت،مسعود رهنما با اعلام این مطلب افزود: در جریان این رقابت ها، ورزشکاران گیلانی یک مدال طلا و یک مدال برنز رقابت های جهانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان را در آنتالیای ترکیه به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: بر این اساس و در جریان این مسابقات، «روحان احمدی» ملی پوش دسته ۱۱۰ کیلوگرم از استان گیلان مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

این مسئول ادامه داد: همچنین «حمید پاکباز» دیگر ملی پوش استان گیلان در دسته ۵/۸۲ کیلوگرم که مدال طلای مسابقات جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد، پس از ورزشکارانی از کشورهای روسیه و اوکراین سوم شد و مدال برنز این دوره از رقابت ها را برگردن آویخت.

رهنما بیان کرد: مربیگری تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان ایران را «حسن کدیور» از استان گیلان برعهده داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان که ۸۰ ورزشکار از ۱۰ کشور در کشور ترکیه با هم به رقابت پرداختند، تیم ملی ایران در مجموع با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و دو برنز قهرمان جهان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز