خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۷۸

پرونده مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر جاده آقایان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بسته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مرحله سوم مسابقات لیگ برتر جاده آقایان امروز به میزبانی منطقه آزاد ارس در دو ماده تایم تریل انفرادی و استقامت جاده برگزار شد.

روز گذشته مسابقات در بخش تایم تریل با حضور 26 رکابزن مسیر 24 کیلومتری را رکاب زدند که در پایان بهنام آرین از تیم دانشگاه ازاد اسلامی تبریز توانست مقام نخست را کسب کند، سعید صفرزاده از تیم فولاد مبارکه سپاهان دوم شد و آیدین علیاری دیگر رکابزن تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز به مقام سوم دست یافت.

امروز هم 60 رکابزن از 10 تیم لیگ برتری شامل دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد مبارکه سپاهان، گل گهر سیرجان، هورسان رامسر، هیات مرکزی، منطقه آزاد انزلی، امیدنیا مشهد، دی اف تی مشکین شهر، هیئت زنجان، ایران زمین مسیر 106 کیلومتری را رکاب زدند که در پایان این مسابقه مهیج و سنگین سعید صفرزاده رکابزن پرافتخار تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، علی لبیب ملی پوش جوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دوم شد و مهدی سهرابی رکابزن باتجربه تیم گل گهر سیرجان به مقام سوم دست یافت.

در مجموع سه مرحله تیم دانشگاه آزادی اسلامی تبریز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم هورسان رامسر نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

مراسم اهدای مدال نفرات برتر این مسابقات امروز با حضور رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز