خبرگزاری کار ایران

گاوی: ما نباید ناامید شویم / همچنان می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم.

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۸۳

بازیکن جوان بارسلونا گفت: نباید ناامید شویم چون همچنان می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم.

به گزارش ایلنا، گاوی بازیکن جوان بارسلونا در ترکیب ثابت این تیم برای بازی برابر رئال مادرید قرار گرفت. او در این بازی عملکردی فوق‌العاده از خود به جای گذاشت اما این نمایش کافی نبود و رئال مادرید با درخشش جود بلینگام و کامبک مقابل بارسا، پیروز بازی شد‌.

او پس از پایان بازی احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. این بازیکن جوان درباره بازی و احساسش نسبت به این نتیجه صحبت کرد‌.

«خوب بازی کردن من چه فایده‌ای دارد؟ اگر نتوانید بازی را ببرید، خوب بازی کردن تیم و یا یک بازیکن ارزشی ندارد و بی‌فایده است. لیگ هنوز ادامه دارد و بازی‌های زیادی باقی مانده است. بازی برگشت مقابل رئال وجود دارد و در این راه تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. ما نباید ناامید شویم. 

این باخت باید نقطه عطف ما باشد که از آن درس بگیریم تا بازی‌های بعدی را ببریم. باید باقدرت لیگ را ادامه دهیم.

نتیجه این مسابقه در جزئیات آن مشخص شد. اشتباهات ریز زیادی داشتیم. پس از زدن گل اول، به جای پیشرفت و بهتر بازی کردن، بازی را رها کردیم و خواب بودیم. حتی اگه رئال گل نمی‌زد، باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. بعد از گل‌مان به خواب رفتیم و تنبیه شدیم.

این نتیجه باید فراموش شود و فقط از آن درس بگیریم و به بردن بازی‌های لیگ ادامه دهیم. نباید ناامید شویم چون همچنان می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز