خبرگزاری کار ایران

صادقی: کمترین چیزی که می‌تواند به فوتبال ما کمک کند استفاده از VAR است/ به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۶۹

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مربیگری را امری سلیقه‌ای دانست و گفت به نظر قلعه‌نویی برای دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی احترام می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، سعید صادقی که پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت استقلال تاجیکستان کار کرده بودیم و دقیقاً از نقطه ضعف‌شان به گل رسیدیم. یحیی گل‌محمدی درست می‌گوید، نیمه اول را بد شروع کردیم، اما در نیمه دوم بازی را خوب شروع کرده و با کنترل روند مسابقه سه امتیاز را بگیریم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در گل‌گهر سیرجان مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار داشت، اما در حال حاضر که او سرمربی تیم ملی است به اردوی این تیم دعوت نمی‌شود، گفت: دلیلش را نمی‌دانم، اما به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. مربیگری سلیقه‌ای است و شاید در پست من بازیکنان بهتری حضور داشته باشند. برای ایشان و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به تأثیرگذاری سیستم کمک داور ویدیویی VAR در دیدار این تیم برابر استقلال تاجیکستان تصریح کرد: امروز همه شاهد تصمیم VAR بودیم که گل من را درست اعلام کرد. کمک داور ابتدا آفساید گرفت، ولی داور به کمک VAR گل را سالم اعلام کرد. طبیعتاً حضور VAR در فوتبال ایران باعث پیشرفت خواهد شد. کمترین چیزی که می‌تواند به فوتبال کشور کمک کند استفاده از سیستم VAR است و به فوتبال و فوتبالیست‌ها کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز