خبرگزاری کار ایران

شروع رقابت‌های جذاب لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۷۴

سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز در شهرهای اردکان، سرچشمه، سیرجان، گرگان، اصفهان و دو دیدار در تهران آغاز می‌شود. این رقابت‌ها با حضور 14 تیم ایفاسرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادرملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان، هورسان رامسر، طبیعت و شهرداری گنبد کاووس در یک گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.

در نخستین دیدار که از ساعت 15 در سالن فدراسیون والیبال شروع می‌شود نارنجی‌پوشان سایپا با هدایت امیر حسینی میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی هستند.

سالن آیت‌الله خاتمی اردکان میزبان دومین دیدار هفته نخست لیگ برتر مردان است که شاگردان علیرضا طلوع‌کیان سرمربی ایفاسرام اردکان در نخستین گام جام سی‌وهفتم به مصاف شهرداری گنبد کاووس می‌روند. تیم طبیعت امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند، این تیم نیز با خرید امتیاز لبنیات هراز آمل در مسابقات حاضر می‌شود و در نخستین هفته این رقابت‌ها میهمان مس رفسنجان در سالن 9 دی شهر رفسنجان خواهد بود. هدایت تیم طبیعت را ابراهیم وادی برعهده دارد و برای سنجش توانایی این سرمربی، باید منتظر نتایج این تیم تازه‌وارد در لیگ برتر مردان باشیم.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یک قهرمانی و دو مدال برنز در گنجینه افتخارات خود دارد و سال گذشته با کسب مقام هشتمی به کار خود پایان داد، امسال با هدایت بهروز عطایی به میدان می‌آید. هورسان رامسر نخستین حریف نماینده سیرجان در لیگ برتر مردان است که سال گذشته در رتبه پنجم قرار گرفت.

در پنجمین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان تیم پاس در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان نیان الکترونیک خراسان است. عیسی سنگدوینی و حامد صمدی سرمربیان دو تیم پاس و نیان با تفکرات یکدیگر آشنا هستند. تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری ارومیه نیز در ششمین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. سعید عقیلی و جهانگیر سیدعباسی نیز با تفکرات یکدیگر آشنا هستند، زیرا شاگردان هر دو سرمربی در مرحله مقدماتی سال پیش دوبار به مصاف یکدیگر رفتند و پیروزی سه بر یک در خانه حریف از نکات جالب رقابت دو تیم در مرحله مقدماتی سال گذشته بوده است.

در دومین دیدار شهر تهران و آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان تیم پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات را با 21 مدال شامل 12 طلا، پنج نقره و چهار برنز یدک می‌کشد، میزبان چادرملو اردکان است. پیکانی‌ها که آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر مردان را سال 1393 جشن گرفتند به دنبال بازگشت به دوران اوج خود هستند، سال گذشته موفق به کسب مدال برنز شدند و امسال در نخستین دیدار به مصاف تیم تازه‌وارد به لیگ برتر می‌روند، بنابراین شناخت زیادی از این حریف ندارند. چادرملو اردکان سال گذشته موفق به کسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک مردان شد و امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند که هدایت بازیکنان این تیم را کامبیز یعقوبی برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز