خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: هوادار برای بردن استقلال به زمین آمد و زیبایی بازی به همین بود/ آشتی کنان خطیر و نکونام به آرامش تیم کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۶۶

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم می تواند قهرمان فصل جدید باشد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل استقلال با هوادار اظهار داشت: در این هفته بازی تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و دلیلش هم این است که هوادار برای بستن بازی و گرفتن تساوی وارد زمین نشده بود و کار را هجومی آغاز کرد و آمده بود استقلال را شکست دهد. اگر هوادار می‌آمد دفاع کند تا یک امتیاز از این بازی بگیرد و چشمش به ضد حملات باشد استقلال هم به مشکل می‌خورد و بازی جالبی را شاهد نبودیم ولی هوادار جنگنده بازی کرد و از اسم استقلال نترسید و همین باعث شد بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

وی افزود: هوادار به دلیل استقلالی‌های زیادی که روی نیمکت خودش و در ترکیب داشت انگیزه بالایی داشت تا استقلال را شکست دهد و همین نکته جذابیت این بازی بود. محمود فکری نمایش خوبی با تیمش در این هفته داشت و ندیده بودم هیچ تیمی انقدر استقلال را اذیت کند. سوای نتیجه بازی به آنها بابت بازی جانانه‌شان تبریک می‌گویم.

پیشکسوت استقلال در ادامه عنوان کرد: در مورد استقلال باید بگویم این تیم روحیه پیروزی طلبی دارد و نکته خیلی مهمی است که همیشه برای برد می‌جنگد و روحیه خودش را نمی‌بازد ولی نقطه ضعف استقلال آشفتگی در خط دفاعی بود که در این بازی خیلی به چشم آمد. ذهنیتی که ما از نکونام داریم این است که او تکنیسین ایجاد ساختار دفاعی مستحکم است ولی چیزی که در بازی با هوادار دیدیم از تیم‌های نکونام بعید بود. این یک نقطه ضعف بزرگ برای استقلال است که ممکن است در بازی‌های بزرگ برایش دردسر ساز شود. شما همیشه نمی‌توانید بعد از خوردن 2 گل به بازی برگردید.

پاشازاده در پایان گفت: استقلال بعد از آشتی کنان خطیر و نکونام به یک آرامش نسبی داخلی رسیده است. به نظرم این می‌تواند اثرش را در ادامه مسابقات روی عملکرد این تیم بگذارد و اگر برخی ضعف‌ها مثل مسائل مالی هم حل شود این تیم می‌تواند امسال نتایج خوبی بگیرد و قهرمانی را در پایان فصل تصاحب کند. استقلال باید مشکلات مالی نداشته باشد و همین چند نقطه ضعف فنی خودش را برطرف کند و در کل تیم خوبی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز