خبرگزاری کار ایران

توخل حرف گوش‌کن شد: هر چی رئیس بگه!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۳۶

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دستور اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه را پذیرفت.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در هفته نهم بوندس‌لیگا به مصاف ماینتس رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

در این بازی برای تیم تحت هدایت توماس توخل، کینگزلی کومان، هری کین و لئون گورتسکا گلزنی کردند.

توماس توخل در نشست خبری درباره این دیدار گفت :"فکر می‌کنم موقعیت‌های زیادی را در ضدحمله خلق کردیم که در ضربات پایانی دقت کافی نداشتیم. سپس به یک زنگ هشدار و کمی شانس نیاز داشتیم تا بتوانیم یک برد شایسته را بدست آوریم. ماتیس دلیخت از مصدومیت بازمی‌گردد، یوشوا کیمیچ بیمار بود، لئون گورتسکا نیز آمادگی لازم را نداشت. در مجموع برد خوبی بود، بسیار خوشحالم، اگرچه ما کمی بی‌نظم بودیم اما ماینتس هم خوب کار کرد."

وضعیت گورتسکا؟

کمی نگران لئون و دستش هستم. امیدوارم این موضوع مانند سرژ گنابری تمام نشود. لئون امروز بسیار خوب بازی کرد، درست مانند بازی مقابل فرایبورگ، و یک گل بسیار تعیین کننده به ثمر رساند تا نتیجه را 3-1 کند. اکنون فقط امیدواریم مصدومیت دست او آنقدرها هم بد نباشد.

توخل حرف گوش‌کن شد: هر چی رئیس بگه!

واکنش به اظهارات اولی هوینس که گفت در زمستان هیچ خرید بزرگی وجود نخواهد داست؟

اگر رئیس این را بگوید، پس درست است (می‌خندد.) ما نمی‌توانیم بحران احتمال یک آسیب جدی را تحمل کنیم. در این صورت، گزینه‌های خود را در نظر خواهیم داشت. کاملاً از کیفیت تیم مطمئن هستیم. بازیکنانی مانند کیم مین‌جائه در هر بازی، اینجا و با تیم ملی بازی می‌کنند. اکنون تنها چیزی که می توانیم ارائه دهیم اصلاح، اصلاح و اصلاح است.

وضعیت نصیر مزراوی؟

دیروز قبل از تمرین با او و همچنین به طور خلاصه با تیم صحبت کردیم. من فقط اطلاعات جزئی از موضوع دارم. این موضوعی است که بسیار فراتر از فوتبال است. ما به روحیه خوب رختکن اعتماد داریم. همچنان به شخص او اعتماد دارم، سوتفاهم ممکن است رخ دهد. این موضوع احتمالاً برای مدتی ما را دنبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز