خبرگزاری کار ایران

تأیید برنامه اینترمیامی برای جذب سوارس از سوی مارتینو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۶۶

سرمربی تیم فوتبال اینترمیامی از برنامه این باشگاه برای جذب ستاره اروگوئه‌ای پیشین باشگاه بارسلونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، خراردو مارتینو، سرمربی تیم فوتبال اینتر میامی تأیید کرد که این باشگاه همچنان خرید لوئیس سوارس را در دستور کار دارد.

تیم تحت تملک دیوید بکام، تابستان امسال قصد داشت سوارس را به خدمت بگیرد اما عدم موافقت باشگاه گرمیوی برزیل با فسخ قرارداد مهاجم اروگوئه‌ای سبب شد که او تا پایان قراردادش در این تیم ماندنی باشد. فصل فوتبال برزیل اما در زمستان به پایان می‌رسد و اینترمیامی برای جذب او وارد عمل خواهد شد.

تاتا مارتینو در پاسخ به این سؤال که آیا با شگاه اینترمیامی همچمنان برنامه‌ای برای جذب سوارس 36 ساله دارد، گفت: در بررسی‌‌های‌مان برای فصل پیش رو و نیازهایی که تیم دارد، هم حالت با لوئیس سوارس را در نظر گرفته‌ام، هم حالت بدون او را. وقتش که برسد، اقدام‌های لازم را در مورد او انجام خواهیم داد.

تأیید تمایل اینترمیامی به جذب سوارس در حالی است که رناتو گائوچو سرمربی تیم گرمیو نیز در ابتدا ماه جاری تأیید کرد که مهاجم پیشین بارسلونا در ماه دسامبر و پایان قرارداد 2 ساله‌اش جدا خواهد شد.

سوارس که با 68 گل ملی در 137 بازی رکورد‌دار گلزنی برای تیم ملی اروگوئه است، در فصل جاری هم با ثبت 9 گل در 27 بازی، برترین گلزن تیم گرمیو است. رفتن سوارس به اینتر میامی او را به باند بارسایی‌ها سابق این تیم، شامل لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا ملحق خواهد کرد، 4 بازیکنی در فاصله سال‌های 2014 تا 2020 در نوکمپ کنار یکدیگر توپ زدند و سال 2015 هم برنده سه گانه شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز