خبرگزاری کار ایران

حمله دوباره بالوتلی به زلاتان: او یک احمق است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۶۷۴

ماریو بالوتلی هم‌تیمی سابقش زلاتان ابراهیموویچ را احمق خواند و گفت اینتر بعد از رفتن او توانست به سه گانه برسد.

به گزارش ایلنا، جنجال بین این دو زمانی شروع شد که ابراهیموویچ آخر هفته در فستیوال دلو اسپورت از بالوتلی، هم‌تیمی‌اش، انتقاد کرد که استعدادش را هدر داده و از فرصت‌هایی که برای پیشرفت در دوران فعالیتش استفاده نکرده است.

بالوتلی هم با عکسی در اینستاگرام از خود در حال خوشحالی با جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا جواب زلاتان را داد. جامی که این بازیکن سوئدی هیچوقت موفق به فتح آن نشد.

سوپرماریو امروز با "تی وی پلی" صحبت کرد و باز هم به زلاتان تاخت: "عجیب است که زلاتان اینقدر علنی و بدون دلیل به من حمله کرد. برایم مهم نیست که او رافائل لیائو را به من ترجیح دهد، این حرف یک احمق است. زلاتان برای خودش یک شخصیت خداگونه ایجاد کرده؛ در حالی که باید پیش خدا برای خودش دعا کند. من در بازی‌های مهمی مثل فینال لیگ قهرمانان بودم و او در اینگونه بازی‌ها غیب شده است.

حمله دوباره بالوتلی به زلاتان: او یک احمق است

من کاملا احساس می‌کنم که جام لیگ قهرمانان حق من است. فکر نمی‌کنم در این مورد شکی وجود داشته باشد. وقتی یک باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، غیرممکن است که از دادن اعتبار به همه اعضای تیم اجتناب کرد. به عنوان مثال، مارکو ماتراتزی در آن فصل در لیگ قهرمانان خیلی کم بازی کرد، اما نمی‌توان گفت که او آن را نبرد."

بالوتلی که در حال حاضر در ترکیه با آدانا دمیر اسپور توپ می‌زند، ادعای ابراهیموویچ مبنی بر اینکه او فرصت‌سوزی زیادی کرده است را رد می‌کند: "من اشتباهاتی مرتکب شدم، می‌توانستم با استعدادم جور دیگری برخورد کنم. درست است که ابراهیموویچ همیشه به من می‌گفت که می‌توانم بهتر کار کنم. شاید من توپ طلا را می بردم، این را با اطمینان می‌توانم بگویم.

اما من همیشه شخصیت قوی‌تری نسبت به ابراهیموویچ داشتم، به همین دلیل او برای من دردسر ایجاد نکرد و حضور او برای من سازنده بود. من ماتراتزی را بیشتر از ابراهیموویچ یک برادر بزرگ می‌دیدم."

حمله دوباره بالوتلی به زلاتان: او یک احمق است

بالوتلی حتی تا آنجا پیش رفت که علناً جدایی اسطوره سوئدی از اینتر را در تابستان 2009 یکی از عوامل کمک‌کننده به برد سه گانه دانست: "من می‌گویم جدایی ابراهیموویچ به اینتر کمک کرد تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. دیگو میلیتائو مانند پادشاه میداس بود، به هر چیز دست می‌زد تبدیل به طلا می‌شد، ساموئل اتوئو هم همیشه تعیین‌کننده بود و من آنقدر با وسلی اسنایدر رابطه خوبی داشتم که دوباره در نیس با هم کار کردیم."

وقتی از بالوتلی پرسیده شد که چه حسرت‌هایی در دوران فعالیتش داشته است، او به سه مورد اشاره کرد: " ترک اینتر، ترک منچسترسیتی و پیوستن به لیورپول"

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز