خبرگزاری کار ایران

مصوبات کلی نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۱۴۰

نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری صبح امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه در‌محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری با محوریت بررسی عملکرد تیم‌های ملی بانوان و آقایان در مسابقات جهانی ریاض و بازی‌های آسیایی هانگژو و تصمیم گیری درباره کمیت اعزام تیم‌های جوانان به مسابقات جهانی مکزیک برگزار شد. 

بخش نخست این نشست با حضور کوروش باقری، به بررسی عملکرد دختران وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اختصاص داشت. 
 
بخش دوم نشست کمیته فنی هم به بررسی عملکرد مردان وزنه‌برداری ایران در این دو رویداد با حضور نواب نصیرشلال و بهمن زارع در جمع اعضای کمیته فنی اختصاص داشت. 
 
حسین رضازاده، حسین توکلی، سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی، سید کمال موسوی و وحید ربیعی نفرات حاضر در نشست امروز کمیته فنی بودند. 
 
در این نشست مصوبات کلی زیر به تایید اعضا رسید. 
 
۱- قرار بر این شد تا در اردو‌های آتی و به منظور تغییر نسل، اصل بر جوانگرایی باشد که این اتفاق با دعوت از نوجوانان و جوانان به اردو‌ها محقق خواهد شد.
 
۲- اعزام تیم به مسابقات جوانان جهان به میزبانی مکزیک در بخش آقایان با تیم کامل (با نظر و تایید کادر فنی) و در بخش زنان پس از انجام رکوردگیری با تعداد محدود صورت پذیرد.
 
۳- قرار بر این شد تا در اردو‌های بعدی تیم‌ملی و به صورت ادواری (با نظر کادر فنی و تایید کمیته فنی) از مربیان باشگاه‌های مختلف جهت حضور در اردو دعوت به عمل آید تا در کنار کادر فنی، نکات مختلف بررسی و در جهت پویایی بیشتر قدم برداشته شود.
 
۴- اردو‌ها طبق تاریخ‌های از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد و تا زمان اعزام به جهانی مکزیک و قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز