خبرگزاری کار ایران

مربی هوادار: سازمان لیگ فرار رو به جلو می‌کند اما به خودمان باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۸۸

مربی تیم فوتبال هوادار گفت: باید نقاط ضعف را برای ادامه راه از بین ببریم تا هرچه پرقدرت‌تر مسیر را ادامه بدهیم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا دلگرم پس از شکست یک بر صفر هوادار مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت:از نتیجه بسیار ناراحت هستیم زیرا مورد تایید هیچ یک از ارکان باشگاه و تیم نیست‌. به فولاد تبریک می‌گویم اما به خودمان باختیم. باید نقاط ضعف را برای ادامه راه از بین ببریم تا هرچه پرقدرت‌تر مسیر را ادامه بدهیم.

وی درخصوص اینکه تعطیلی‌های مداوم لیگ تا چه اندازه روی کیفیت هوادار تاثیر گذاشته است، گفت: صد در صد تاثیر گذاشته است. هوادار اولین تیمی بود که هفت هفته قبل از شروع لیگ کار خودش طبق یک نظم خاص شروع کرد. در هفته‌های ابتدایی لیگ دیدید بسیار خوب نتیجه گرفتیم ولی وقتی به تعطیلی می‌خوریم، شادابی تیم را از دست می‌دهیم.

مربی هوادار ادامه داد: یکی از عوامل بازدارنده برای تیم‌هایی مانند هوادار همین تعطیلات است. مسئولان سازمان لیگ ادله‌ای می‌آورند که از قبل مشخص شده بود و ای کاش در ابتدا به تیم‌ها می‌گفتند مسابقات به چه شکل پیش خواهد رفت یا چه وقفه‌هایی در زمان بازی‌ها ایجاد می‌شود تا تمام تیم‌ها برنامه خود را برهمان اساس تنظیم کنند. وقتی مصاحبه مسئولان سازمان لیگ را می‌شنوم که می‌گویند برای ریکاوری تیم‌ها دغدغه دارند، فکر می‌کنم فرار رو به جلو می‌کنند زیرا اصلا چنین چیزی نیست. باید مدیریت و کادرفنی باشگاه ها درخواست برگزاری هر ۵_۴ روز یک بار باز‌یها را بدهند نه مسئولان سازمان لیگ.

دلگرم تصریح کرد: در عملکرد سازمان لیگ نکات مثبتی هم وجود دارد. اینگونه نیست‌ که همه چیز را سیاه و سفید ببینیم. اگر دنبال لیگ حرفه‌ای هستیم باید نوع قوانین حاکم بر لیگ هم مثل تمام دنیا حرفه‌ای باشد‌‌. در گذشته قیاس مع الفارغی با اروپایی‌ها داشتیم اما مطمئن هستم این روند در آینده به تیم ملی ضربه می‌زند.

وی درمورد دلیل حضور بسیاری از بازیکنان هوادار روی سکو و اینکه آیا پتانسیل هوادار بالا است، اظهار داشت: ما هم باید ظرفیت محدودی که سازمان لیگ مشخص کرده دنبال کنیم. در هر مسابقه بیشتر از ۲۰ بازیکن را نمی‌توانیم وارد لیست کنیم. سایر نفرات نیز مطابق عملکردشان روی سکو قرار می‌گیرند. اگر منظورتان کیفیت و نزدیکی شرایط فنی بازیکنان به هم است، باید بگوییم با توجه به محدودیت‌های مالی هوادار تا حدی دست ما بسته است. باید برای رفع این نقیصه با همدیگر برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز