خبرگزاری کار ایران

نکونام: از سختی دیدار مقابل هوادار اطلاع داشتیم/ این تیم را آنالیز کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۱۷۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از سختی بازی با هوادار اطلاع داشتیم، چون آنها را آنالیز کرده بودیم.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: شکل بازی و مدل آن کاملاً فیزیکی بود. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که پرفشار و بدون ریسک در عقب زمین بازی می‌کنند. از سختی بازی با هوادار مطلع بودیم و به همین دلیل به شاگردانم گفته بودم که باید از تک موقعیت‌های خود استفاده کنیم وگرنه کار برای ما سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکن بلند قد در جلوی تیم خود نداشتیم عبور از سد دفاعی هوادار سخت بود؛ با این حال دو فرصت خیلی خوب داشتیم و توپ را از روی خط دور کردند. فرصت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم به هدف‌مان برسیم. در این بازی‌ها باید از تک موقعیت‌ها سود برد، چون بازی مقابل هوادار واقعاً سخت است. تلاش کردیم از عمق دفاع آنها عبور کنیم اما شکل بازی آنها این اجازه را هم به ما نداد. می‌دانیم کمبودهایی داریم، اما فعلاً باید صبر کنیم. در این بازی فیزیکی، عملکرد شاگردانم خوب بود اما در زدن ضربات نهایی دقت کافی را نداشتیم. تیم ما عالی بازی کرد. چند بایزکن جوان در ترکیب تیم ما قرار گرفتند که به خوبی توانستند کیفیت خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به مصدومیت بازیکنان تیمش و نقش مربیان بدنساز در این امر، خاطرنشان کرد: یک سری از مصدومیت‌ها به دلیل اقدامات بدنی است، اما اغلب مصدومیت‌های سنگین بخاطر شانس است. تیم‌های بزرگ دنیا هم بهترین مربیان بدنساز را دارند، اما بازهم بازیکنان‌شان مصدوم می‌شوند. پس این موضوعات ربطی به هم ندارند. این‌ها طبیعت فوتبال بوده و اجتناب‌ناپذیر است. تیم‌های من در بحث‌های بدنی مشکلی ندارد و این موضوع را همه می‌دانند. تیم ما هر 4-5 روز یک بار بازی می‌کند و تعداد تعویضی‌های زیادی هم نداریم، اما با این حال بهترین شرایط را رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز