خبرگزاری کار ایران

اعتماد دوباره نکونام به گزینه‌های لالیگایی/ رونمایی از بمب جدید گرشاسبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۹۰

​هافبک اسپانیایی در آستانه پیوستن به تیم تحت هدایت جواد نکونام قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، روز گذشته جواد نکونام درباره اهداف نقل و انتقالاتی خود به صحبت پرداخت و مذاکره با چند بازیکن را تایید کرد. از آنجا که سرمربی فولاد سابقه بازی در اوساسونا اسپانیا را دارد در مرتبه قبلی هم ترجیح داد ایبای گومز را از کشور ماتادورها جذب کند.

در فصل بیست و دوم لیگ برتر با وجود جذب بازیکنان خوب بازار، مصدومیت‌های متوالی روی برنامه فولاد تاثیر گذاشت. در همین رابطه سایت‌های اسپانیایی درباره انتقال قریب الوقوع روبروتو  تورس خبر دادند. تا به این شکل شاهد ترکاندن بمبی دیگر از گرشاسبی مدیر فولاد باشیم که در نقل و انتقالات نشان داد مهارت زیادی دارد. 

تورس بعد از هجده سال حضور در اوساسونا دیگر به پایان خط همکاری با این تیم رسیده است اگر چه تا پایان فصل با تیم اسپانیایی قرارداد دارد.باشگاه هم جدایی وی را رسما تایید کرده است و دیگر احتیاجی به این بازیکن ندارد. مهاجم  33 ساله قصد دارد ادامه دوران فوتبالش را در کشور دیگری تجربه کند. 

با وجود اعلام نظر باشگاه، تورس در این مدت رفتار حرفه‌ای داشته است. مرد اهل آره با آگاهی از وضعیت خود، اولین نفری است که به تمرین می‌پرد، در جلسات نه چهره بدی نشان می‌دهد، نه ژست بدی می‌گیرد و هر زمان که از او خواسته می‌شود برای حضور روی سکوها و در جمع هواداران ایستاده است.

حالا مرد آره در انتخاب آینده خود آزاد است و یکی از گزینه های روی میز فولاد ایران است که در لیگ برتر ایران،  حضور دارد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. احتمال فراوان  به زودی  این بازیکن با جواد نکونام مربی در اهواز دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز