خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

مصطفی جوادی: وزنه ها برایم سنگین بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۸۶

ملی پوش وزنه برداری ایران پس از پایان کارش در بازی های آسیایی گفت: اصلا روز من نبود و وزنه ها برایم سنگین تر از حد معمول بود.

به گزارش ایلنا، مصطفی جوادی پس از پایان رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی گفت: مسابقه خوبی برای من نبود. وزنه‌هایی که در تمرینات و مسابقات قبلی زده بودم را نتوانستم بزنم.

وی ادامه داد: من در مسابقات جهانی عربستان وزنه‌های خوبی را زدم.آن وزنه‌ها اینجا می‌توانست مدال برنز باشد. ولی متاسفانه شرایط بدنی‌ام آن شرایط عادی و نرمال نبود و این اتفاق افتاد.

جوادی با بیان اینکه در این رقابت ها در یک وزن بالاتر وزنه زده است ادامه داد: من در این رقابت ها در دسته وزنی خودم وزنه نزدم. متاسفانه هنوز هم از لحاظ وزن مشکل دارم و اینجا ۹ کیلوگرم زیر وزن بودم.

این ملی پوش وزنه برداری تاکید کرد: البته همه این‌ها بهانه است.امیدوارم در مسابقات بعدی وزنه های بهتری بزنم. انتظار خودم این بود که وزنه‌های خودم و رکوردهای شخصی خودم را بزنم که متاسفانه نشد.

جوادی در پاسخ به این سوال که «چرا حتی رکوردهای جهانی‌ات را هم نزدی و این باعث تعجب خیلی‌ها شد،» گفت: واقعا روز، روز من نبود. وزنه ها به خصوص ۲۱۴ کیلوگرم اصلا انگار ۲۱۴ نبود و بیشتر بود. تا به حال ۲۱۴ را به این سنگینی در دستانم ندیده بودم.

وی افزود: بدنم بدن خوبی نبود و احساس می کردم وزنه‌ها خیلی سنگین است. باید اشکالش را پیدا کنیم و باید برای مسابقات بعدی آماده شوم.امیدوارم شرایط خیلی بهتری داشته باشم.

جوادی در پایان گفت: اصلا صحنه،صحنه خوبی نبود. اصلا پشت صحنه و قبل از اینکه روی تخته بیایم وزنه ها را انداختم. واقعا می گویم امروز، روز من نبود و باید برای مسابقات بعدی مشکلات را پیدا کنیم و بیشتر تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز