خبرگزاری کار ایران

اسکورت لاکچری الاتحاد تا ورزشگاه نقش‌جهان!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۰۸

کاروان الاتحاد با اسکورت ماشین های شیک و لاکچری، مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت را طی کرد.

به گزارش ایلنا، برخلاف النصر و حضور کاروان این تیم در تهران، اعضای تیم فوتبال الاتحاد بدون شلوغی و ازدحام و با نظم بسیار بالایی، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد هتل محل اقامت خود ترک کردند که در طول مسیر نیز، با کمترین توقف ممکن روبرو شدند.

اصفهانی ها که از مدت ها قبل زمینه حضور اعضای تیم الاتحاد در این شهر را فراهم کرده بودند، با خودروهای لاکچری و با برقراری نظم و انضباط بالا، اتوبوس های حامل اعضای تیم عربستانی را به سمت هتلی که در آن مستفر هستند، هدایت کردند.

از زمان فرود هواپیمای حامل اعضای تیم الاتحاد در فرودگاه، خودروهای لاکچری برای اسکورت اتوبوس تیم سعودی در پارکینگ فرودگاه حضور داشتند و به محض پایان استراحت ستاره های گران قیمت تیم نونو سانتو در CIP، پلیس و دیگر مسئولان استقبال از این تیم، اتوبوس الاتحاد را اسکورت کردند.

در تصاویری که از طی شدن مسیر فرودگاه به هتل منتشر شده، هیچ گونه ازدحام و شلوغی در محوطه فرودگاه دیده نمی‌شود و تنها تعدادی از هواداران اصفهانی با حضور در مقابل هتل الاتحاد، به دنبال دیدار با ستاره‌های گران قیمت این تیم سعودی بودند.

تفاوت در نوع استقبال از دو تیم النصر و الاتحاد حتی به رسانه‌های عربستانی نیز کشیده شد و برخی از صفحات هواداری النصر، مدعی شدند که تیم آن‌ها در ایران بسیار محبوب تر از دیگر نماینده سعودی هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز