خبرگزاری کار ایران

جمشید شاه محمدی: کیفیت نبیل باهویی در زمین مشخص می‌شود/ عواقب جذب او با درویش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۱۹

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جذب مهاجم جدید این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد. 

 در رابطه با جذب نبیل باهویی مهاجم جدید خارجی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

تا بازی‌اش را نبینیم قادر نیستیم که در مورد شرایط فنی این بازیکن نظر بدهیم و به قولی این بازیکن فعلاً حکم هندوانه دربسته را دارد. ما زمانی می‌توانیم از یک بازیکن خارجی انتظار راندمان خیلی بالا را داشته باشیم که تمامی امکانات را به نحو احسن در اختیار او قرار دهیم.

نبیل در تیم القطر سابقه بازی داشته به همین دلیل فکر می‌کنید این بازیکن قادر است که در بازی با الدحیل با وجود تمرین کمی که با پرسپولیس داشته به کار تیم بیاید؟

این بازیکن مد نظر یحیی نبوده و مدیرعامل باشگاه، نبیل را آورده و جذب کرده به همین دلیل عواقب این اقدام با مدیرعامل تیم است اما در هر صورت من از قول کنعانی‌زادگان شنیدم که واقعاً نبیل در داخل باکس بازیکن خوب و مؤثری است که اگر واقعاً این گونه باشد حتماً به جهت آشنایی‌اش با فوتبال قطر و سابقه بازی‌هایش در تیم‌های خوب می‌تواند به درد پرسپولیس بخورد و به کار یحیی بیاید.

در رابطه با قراردادها که برای سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان به دلیل سقف بودجه واقعاً مشکل‌ساز شده چه نظری دارید؟

من فکر می‌کنم تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند آبروی ایران هستند و تمام هدفشان موفقیت ایران و بالا بردن پرچم کشورمان است به همین دلیل نباید برای آنها مشکل درست کنند و سقف بودجه مشخص سازند و دست و بال تیم‌ها را برای جذب بازیکن خارجی ببندند. واقعاً وقتی فدراسیون و سازمان لیگ به تیم‌هایمان احترام نمی‌گذارد، انتظار داریم که کنفدراسیون آسیا و تیم‌های دیگر خارجی به تیم‌های ما احترام بگذارند.

بازی پرسپولیس مقابل النصر را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردید؟

بازیکنان ما مقابل النصر خوب بازی نکردند. در این بین شاید ارنج یحیی و تعویض‌هایش هم خیلی خوب نبود و کمک‌های سرمربی پرسپولیس هم به او خوب کمک فکری ندادند البته شاید کمک هم داده‌اند اما سرمربی پرسپولیس در نهایت نظر خودش را اعمال کرده است. به هر حال ما ترسو بازی کردیم. به نظرم هیچ اجباری نبود که ما در زمین خودمان با دو هافبک دفاعی بازی کنیم و بازیکنی مانند یاسین سلمانی که بازدهی خیلی بالایی دارد و یا سروش رفیعی را خیلی دیر به بازی بیاوریم و زمانی بخواهیم از آنها که برای ما کارایی داشته باشند که دیگر خیلی دیر شده است. در خصوص استفاده از شهاب زاهدی هم باید بگویم من یک‌بار در مصاحبه‌ام به روزنامه‌تان گفتم این بازیکن وینگر است و اصلاً در خط حمله کارایی ندارد چه بسا که در تیم امیدهای پرسپولیس هم بود. من از شهاب در پست وینگر راست و چپ استفاده می‌کردم و هیچ‌گاه از او انتظار گلزنی نداشتم چون گلزن نبود. در بازی مقابل النصر هم حضور این بازیکن به جای ترابی مصدوم اشتباه بود و حتی اگر مهاجم هم نداشتیم بهتر بود از یاسین سلمانی به جای ترابی استفاده می‌کردیم نه اینکه شهاب را بیاوریم که آنگونه دو فرصت خوب گلزنی را از دست بدهد و به کار تیم نیاید.

در خصوص درخواست پیراهن رونالدو در پایان بازی مقابل النصر از سوی شهاب زاهدی که با انتقادات شدیدی از سوی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شد چه نظری دارید؟

به اعتقاد من بازیکن پرسپولیس ایران به عنوان تیم اول ایران و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا که سطح بالایی دارد همیشه باید کلاس خودش و باشگاهش را حفظ کند حتی اگر آن بازیکن رونالدو باشد ضمن اینکه تیم هم باخته بود و در آن شرایط به نظرم چنین درخواستی درست نبود.

به نظرتان برای موفقیت مقابل تیم الدحیل و در آسیا چقدر می‌توان روی پرسپولیس فعلی حساب کرد؟

ما چندین بار به الدحیل باخته‌ایم و یک‌بار هم باخت یک بر صفرمان را در تهران مقابل این تیم را با برد پرگل جبران کرده‌ایم. الان هم من و هر ایرانی دیگری دوست داریم که این نتایج برای ما تکرار شود اما به هر حال شرایط برای ما خیلی سخت‌تر شده است چون آنها روی ما خیلی کار کرده و به شدت پیشرفت کرده‌اند اما ما نتوانسته‌ایم کاری کنیم و در جا زده‌ایم به همین دلیل حقیقتاً شانس چندانی برای صعود از گروه نداریم و برای بازی که مقابل الدحیل داریم بازیکنانمان باید دو برابر بدوند و زحمت بکشند تا به این طریق شاید شرایطمان بهتر شده و از شانس بیشتری برای برتری مقابل الدحیل برخوردار شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز