خبرگزاری کار ایران

مدبر مطرح کرد؛

دلیل افزایش اجاره بهای ورزشگاه‌ها در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۶۲

چون ما بودجه عمومی نداریم برای سرپا نگه داشتن این مجموعه‌ها که در واقع سرمایه ملی محسوب می‌شوند باید از مسیر گرفتن اجاره و حقوق قانونی جلو برویم.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: علت اصلی افزایش اجاره بهای استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی و تختی نسبت به سال گذشته افزایش درآمد فدراسیون و سازمان لیگ از محل تبلیغات دور زمین بوده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی مدبر با اشاره به مطالبی که پیرامون چهار برابر شدن اجاره بهای دو استادیوم ورزشی آزادی و تختی عنوان شده، گفت: طرح این موضوع به این شکل درست نیست اجاره استادیوم آزادی سال قبل ۴۵ میلیون تومان بود که سالانه ۲۰ درصد افزایش دارد و امسال حدود ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره رقم ۲۷۰ میلیون تومانی که مورد اشاره رسانه‌ها است، گفت: چون ما بودجه عمومی نداریم برای سرپا نگه داشتن این مجموعه‌ها که در واقع سرمایه ملی محسوب می‌شوند باید از مسیر گرفتن اجاره و حقوق قانونی جلو برویم.

مدبر افزود: این ۵۰ میلیون تومان اجاره‌ای که اشاره کردم بدون در نظر گرفتن تبلیغات محاسبه شده و برای تیم‌های پرسپولیس، استقلال و هر تیم لیگ برتری است که بخواهد در این دو استادیوم بازی کند و در واقع صرف سرویس‌دهی به خود تیم‌ها، آب، برق، بازسازی چمن، نور و… مجموعه می‌شود.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد: افزایش بیش از ۵۰ میلیون تومان مربوط به تبلیغات و درآمد بیشتر فوتبال در این فصل است. سازمان لیگ همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اقدام به اجاره دادن تبلیغات دور زمین استادیوم آزادی با مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان کرده و براساس آیین نامه سازمان لیگ باید سهم مالک زمین از تبلیغات پرداخت شود.

مدبر افزود: در واقع ارقام عنوان شده توسط شرکت توسعه شامل آگهی‌های دور زمین و اجاره بهای مجموعه ۱۰۰ هزار نفری آزادی و تختی است که رقمی معادل ۲۷۰ مییلون تومان می‌شود که اگر طرف قرارداد ما سازمان لیگ باشد این رقم باید به طور کامل پرداخت شود و اگر طرف حساب ما تیم‌ها هستند، رقمی حدود ۵۰ میلیون تومان است و مابقی از سازمان لیگ اخذ خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفت: هنوز در حال مذاکره در خصوص این ارقام با سازمان لیگ و تیم‌ها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز