خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس 0 - 2 النصر / شکست میزبان 10 نفره مقابل یاران رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۹۹

پرسپولیس در اولین گام از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ مقابل النصر صف‌آرایی کرده بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر النصر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی( پرسپولیس با حکم AFC از داشتن تماشاگر در این بازی محروم است) به مصاف النصر عربستان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر 5 ستاره به پایان رسید.

گل های این دیدار توسط دانیال اسماعیلی فر (گل به خودی) ( دقیقه 62) و محمد قاسم ( دقیقه 72) برای النصر به ثمر رسید.

مهدی ترابی در دقیقه 6 مسابقه روی زمین چمن ناهموار مصدوم شد و گل محمدی مجبور به تعویض اجباری در ابتدای مسابقه شد. سپس در دقیقه 52 با اخراج سرلک پرسپولیس 10 نفره شد. بزرگ ترین مشکل بازیکنان النصرو همچنین بازیکنان پرسپولیس زمین ناهموار آزادی بود. 

به این ترتیب پرسپولیس در پایان هفته اول لیگ قهرمانان با این شکست خانگی قعرنشین جدول شد. 

داور:  ایلگیز تانتاشف( ازبکستان) 

کمک داور: آندره‌ی ساپینکو، تیمور گینیولین ( ازبکستان) 

کارت زرد: میلاد سرلک، مسعود ریگی ( پرسپولیس) مارسلو بروزویچ( النصر) 

کارت قرمز:میلاد سرلک( دقیقه 52) 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی( از دقیقه 70 سروش رفیعی) ، میلاد سرلک، مسعود ریگی، مهدی ترابی( از دقیقه 7 شهاب زاهدی( از دقیقه 86یاسین سلمانی) ، سعید صادقی( از دقیقه 86 سینا اسد بیگی) ، محمد عمری( از دقیقه 70 امید عالیشاه)  و وحید امیری

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب النصر عربستان: نواف العقیدی، سلطان الغنام، عبدالله العمری، لاپورت، عبدالله الخبیری، محمد قاسم، اوتاویو(90- علی الحسن)، بروزوویچ( از دقیقه 80 سامی الناجی) ، عبدالرحمن غریب، مانه ( از دقیقه 87 خالد غانم) و کریستیانو رونالدو (90- مشاری النمر)

سرمربی: لوییز کاسترو

دقیقه 3:

مهدی ترابی روی زمین ناهموار ورزشگاه آزادی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. همین مساله باعث توقف بازی برای چند لحظه شد. ترابی چند دقیقه ای بازی کرد اما در دقیقه 7 شهاب زاهدی جایگزین ترابی مصدوم شد. 

دقیقه 11:

ارسال سلطان الغنام به روی دروازه پرسپولیس، با ضربه بد سادیو مانه همراه بود و توپ راهی اوت شد.

دقیقه 20:

توپ در محوطه جریمه روی سر کریس رونالدو فرود آمد اما ضربه کریس را بیرانوند مهار کرد. این نخستین ضربه بیرانوند به سمت دروازه پرسپولیس بود.

دقیقه 24:

سلطان الغنام پس از اینکه موفق به دریبل وحید امیری شد، دروازه بیرانوند را هدف قرار داد که شوت او پس از برخورد به دست علی نعمتی و سپس واکنش بیرانوند راهی کرنر شد. برخورد توپ به دست مدافع پرسپولیس توسط کمک داور ویدیویی (VAR) بررسی شد که فرضیه پنالتی مورد قبول قرار نگرفت.

دقیقه 30:

این بار هم مدافعان پرسپولیس ضربه کرنر بروزویچ را دفع کردند.

دقیقه 35:

پرتاب بلند و سریع اوت پشت مدافعان النصر این تیم را غافلگیر کرد و ارسال زمینی شهاب زاهدی به بازیکنان پرسپولیس نرسید این جدی ترین موقعیت گلزنی پرسپولیس در نیمه اول بود. 

دقیقه 36:

ارسال سلطان الغنام به روی دروازه پرسپولیس، با استپ سینه کریستیانو رونالدو همراه بود که اوتاویو در ادامه موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند. این گل اما به‌خاطر حضور رونالدو در موقعیت آفساید رد شد.

 

دقیقه 37:

برخورد حسین کنعانی زادگان با رونالدو باعث مصدومیت هر دو بازیکن شد. کنعانی زادگان بعد از مصدومیت شروع به توضیح دادن برای رونالدو کرد که نحوه برخورد دو بازیکن به چه شکلی بوده است!

دقیقه 42:

پاس زمینی و دقیق مانه در محوطه جریمه به رونالدو رسید که حضور به موقع اسماعیلی فر مانع گلزنی کریس شد. 

دقیقه 45+1:

اوتاویو پاس در عمقی برای رونالدو ارسال کرد که کاپیتان النصر پس از برخورد با دانیال اسماعیلی‌فر روی زمین افتاد. مهاجم سابق رئال مادرید معتقد به خطای پنالتی بود، اما عبور از این صحنه این‌قدر برای داور واضح بود که تانتاشف شکی در اعلام نکردن پنالتی نداشت.

 

نیمه دوم:

دقیقه 51:

خطای میلاد سرلک روی کریس رونالدو در محوطه جریمه باعث شد که داور کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان بدهد تا پرسپولیس مقابل تیم پرستاره النصر 10 نفره شود.

دقیقه 60:

ضربه کاشته پرسپولیس در محوطه جریمه روی سر شهاب زاهدی فرود آمد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه 62:

بازیکنان النصر با پاس های کوتاه وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند و در نهایت توپ به عبدالرحمان غریب رسید او هم با یک شوت گل اول مسابقه را به ثمر رساند. شوت بازیکن النصر به پای علی نعمتی و سپس به پای اسماعیلی فر برخورد کرد و با تغییر جهت وارد دروازه پرسپولیس شد. 

دقیقه 68:

شهاب زاهدی با یکی از بازیکنان النصر در محوطه جریمه درگیر شد که داور به تذکر به هر دو بازیکن بسنده کرد.

دقیقه 72:

محمد قاسم در محوطه جریمه و پشت مدافعان صاحب توپ شد که با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه پرسپولیس کوبید و گل دوم النصر را به ثمر رساند. 

دقیقه 87:

یاسین سلمانی در موقعیت آفساید صاحب توپ شد البته بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که کمک داور ویدئویی این صحنه را مورد بازبینی قرار داد. 

دقیقه 5+90

وحید امیری هم دچار مصدومیت شد و پرسپولیس دیگر تعویضی نداشت تا ثانیه های پایانی را با 9 نفر بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز