خبرگزاری کار ایران

دستگیری سه بازیکن تیم جوانان رئال مادرید به اتهام پخش فیلم خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۴۰۹

سه بازیکن آکادمی رئال مادرید به اتهام پخش فیلم خصوصی و جنسی از یک دختر که زیر سن قانونی بوده است، دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از رلوو و کادناسر ، گارد مدنی اسپانیا صبح امروز به وقت مادرید، سه بازیکن آکادمی باشگاه رئال مادرید را به اتهام پخش ویدیوی خصوصی یک دختر نوجوان دستگیر کرده است. نشریه El Confidencial اسپانیا مدعی است که مادر یک دختر نوجوان در روز ششم سپتامبر به خاطر پخش ویدیوی جنسی از دخترش به نیروی پلیس شکایت کرد و ماموران پلیس در حال بررسی این موضوع هستند. این اتفاق در جزایر قناری رخ داده و در حال حاضر هویت این افراد اعلام نشده است. اما به نظر می‌رسد که متهم اصلی یکی از بازیکنان "رئال مادرید سی" باشد و آنها ربطی به تیم اصلی رئال مادرید ندارند.

پلیس تمامی مظنونین را به فرماندهی شهرداری مادرید منتقل کرده و تلفن‌های همراه آنها را نیز ضبط کرده است. به گزارش این منبع، رابطه جنسی انجام شده با این دختر با رضایت او بوده اما پخش این ویدیوی جنسی بدون رضایت این دختر صورت پذیرفته و آنها این فیلم را بدون اجازه او در واتس‌آپ پخش کرده‌اند. به همین دلیل ممکن است بازیکنان بازداشت شده با تنبیه سنگینی روبه‌رو شوند.

باشگاه رئال مادرید نیز در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرده است.

باشگاه مطلع شده است که یک بازیکن کاستیا و سه بازیکن رئال مادرید سی در رابطه با شکایتی به دلیل انتشار یک ویدیوی خصوصی در واتس‌اپ، توسط پلیس مدنی دستگیر شده‌اند. زمانی که باشگاه به اطلاعات دقیق‌تری پیرامون این واقعه دست یابد، اقدامات مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش کادناسر بازیکنان بازداشت شده آکادمی رئال ‌مادرید پس از اظهارات خود به پلیس آزاد شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز