خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید با درخشش تازه‌‌واردها پیروز شد/ بلینگام مدعی جدید پیچیچی!

کد خبر : ۱۳۹۷۰۵۷

شب نخست از هفته سوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با پیروزی سخت تیم فوتبال رئال مادرید در خانه سلتاویگو به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) دو بازی برگزار شد که در بازی دوم از ساعت 23 به وقت تهران، سلتاویگو میزبان رئال مادرید بود و این بازی با برتری یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

رئال مادرید که 81 دقیقه تلاشش برای گشودن دروازه میزبان سرسخت به در بسته خورد، در نهایت با گلزنی ستاره انگلیسی جدید خود، جود بلینگام قفل دروازه حریف را شکست و به لطف همین یک گل سومین پیروزی‌اش در فصل جدید را کسب کرد. این در حالی بود که پیش از این گل رودریگو ستاره برزیلی کهکشانی‌ها در دقیقه 68 یک پنالتی را هدر داد.

بلینگام با این گل که حاصل پاس خوسلو دیگر بازیکن جدید رئال بود، نه تنها موجب پیروزی تیمش شد، بلکه روند فوق‌العاده‌ای را که از بدو پیوستنش به رئال مادرید در پیش گرفته است، ادامه داد. این سومین بازی متوالی ستاره سابق دورتموند است که برای رئالی‌ها گلزنی می‌کند و حالا او مجموع گل‌هایش در لیگ را به چهار مورد افزایش داد تا نشان دهد که از همین حالا پتانسیل تبدیل شدن به مدعی جدید کسب عنوان آقای گل لالیگا موسوم به پیچیچی را دارد. همچنین شاگردان کارلو آنچلوتی حالا با 9 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا هستند.

پیش از این مسابقه و در اولین بازی هفته سوم لالیگا هم تیم‌های لالس‌پالماس و رئال سوسیه‌داد به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید.

در دومین روز از هفته سوم لالیگا، امروز (شنبه) سه بازی برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کادیس - آلمریا، ساعت 20:30

گرانادا - مایورکا، ساعت 21:00

سویا - جیرونا، ساعت 23:00

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز