خبرگزاری کار ایران

اعتراف ریچارلیسون به وضعیت نابسامانش؛ به یک روانشناس مراجعه می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۲۱

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرد که می‌خواهد به یک روانشناس مراجعه کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از Globo Esporte؛ ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه تاتنهام اعتراف کرد که قصد دارد با یک روانشناس مشورت کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل گفت: در زمین من یک بازیکن خوشحال تیم هستم، سعی می‌کنم به تیم کمک کنم اما گاهی اوقات همه چیز آن‌طور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. فکر می‌کنم این به اتفاقاتی که خارج از زمین برای من رخ می‌دهند، مربوط می‌شود. حتی اگر بخواهید همه چیز را درست انجام دهید، همه چیز اشتباه می‌شود. پنج ماه گذشته خارج از زمین برای من آشفته بود. الان در خانه همه چیز خوب است. افرادی که فقط به فکر پول من بودند، رفتند.

ریچارلیسون در ادامه خاطرنشان کرد: حالا همه چیز باید مسیر خودش را طی کند. من به انگلیس برمی‌گردم و می‌روم پیش یک روانشناس. من این کار را انجام خواهم داد تا قوی‌تر شوم. من معتقدم برای دیدارهای بعدی تیم ملی دعوت خواهم شد، به همین دلیل در تاتنهام سخت کار خواهم کرد. من مطمئن هستم که همه چیز درست خواهد شد.

 در سال 2023، مهاجم برزیلی در 29 بازی برای تاتنهام و تیم ملی برزیل دو گل به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز