خبرگزاری کار ایران

با کی‌روش موفق می‌شویم؛

قوچان‌نژاد: ایران دیگر یک سورپرایز نیست / جام ملت‌ها سخت‌تر از جام‌جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۸۷

ایران مانند جام جهانی دیگر یک سورپرایز نیست و باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کیفیت بالایی در این بازی‌ها از خود به نمایش بگذارد و هر آنچه در توان داریم در جام ملت‌های آسیا ارائه کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است رقابت در جام ملت‌های آسیا به مراتب سخت‌تر از بازی در جام جهانی برزیل است.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان‌نژاد درباره حضور در اردوی پرتغال و تمرینات تیم ملی عنوان کرد: خوشحالم از اینکه پس از رقابت‌های جام جهانی فرصت دوباره‌ای به وجود آمد تا کنار دیگر ملی‌پوشان باشم و تمرینات خود را برای حضور در مسابقات پیش‌رو آغاز کنم.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیست. نکته‌ای که اهمیت زیادی دارد این است که یکسری از تمرینات را باید انجام دهیم تا از لحاظ تیمی به شرایط خوبی برسیم. مطمئنا با حضور بازیکنان خوب و سرمربی خوبی همچون کارلوس کی‌روش به موفقیت خواهیم رسید.

مهاجم تیم ملی با بیان اینکه حضور در جام ملت‌های آسیا بسیار مهم است، گفت: باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سخت‌تر از جام جهانی برزیل است.

قوچان‌نژاد یادآور شد: ایران مانند جام جهانی دیگر یک سورپرایز نیست و باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کیفیت بالایی در این بازی‌ها از خود به نمایش بگذارد و هر آنچه در توان داریم در جام ملت‌های آسیا ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز